Popis pracovní nabídky BACK OFFICE MANAŽER/KA
Jsme tu už 30 let a hledáme kolegyni/kolegu, co nám pomůže rozvíjet naši společnost další desítky let. Naše práce je náš koníček, školíme, radíme, auditujeme a pomáháme ostatním firmám i jedincům zlepšovat jejich schopnosti a obohacovat vědomosti. Více se o nás dozvíš na našem webu. Hledáme samostatnou, empatickou posilu, co ráda komunikuje a má smysl pro odpovědnost. Co neumíš, to tě rádi naučíme. Tvoje práce by byla přímo v centru Brna, na místě dostupném MHD a s pohodlným parkováním přímo u kanceláře. Tvým obrovským benefitem je možnost se u nás vzdělávat a posouvat své dovednosti. Jsme významná vzdělávací platforma s obrovským zázemím a širokým portfoliem stálých klientů, přidej se k nám!
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
- zajištění chodu kanceláře a řešení každodenních záležitostí,
- komunikace a kooperace s ostatními kolegy, lektory a účastníky kurzů,
- kooperace na operativních úkolech,
- administrativní podpora firemních projektů,
- aktivní podpora divize školení,
- příprava materiálů ke školení,
- realizace a uvádění školení,
- administrativní zpracování dat a informací v systému.
POŽADUJEME:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou,
- velmi dobrou znalost práce na PC - MS Office (Teams výhodou),
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost,
- ochotu učit se novým věcem,
- výborné komunikační schopnosti,
- příjemné vystupování,
- praxi v personalistice – výhodou.
NABÍZÍME:
- práci ve stabilní společnosti s 30-ti letou historií,
- zajímavou a různorodou kancelářskou činnost,
- motivující příjem – fix + zajímavé provize dle výkonu,
- práci na HPP,
- podporu týmu při adaptaci,
- skvělý kolektiv mladých lidí,
- prostor pro seberealizaci a pravidelné vzdělávání.
V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV na email info@mbk.cz nebo volejte 739 079 000. Obratem se s Vámi spojíme, rádi se potkáme osobně a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení. Děkujeme.