Spouštíme novou rubriku!

 

Vážení klienti, dnešním dnem spouštíme novou rubriku, která bude postupně plněná články, ve kterých vás necháme nahlédnout do naší kuchyně. Vždy vám povíme nějakou veselou historku z praxe, ukážeme, jak jsme vyřešili problém, co jsme u klienta realizovali, jak se líbilo školení nebo jen předáme zkušenosti.

Na úvod si povězme, jak proběhlo školení na revitalizaci dokumentace. 

Každý lektor či poradce se děsí momentu, že onemocní. Aktivity má naplánovány na měsíce dopředu a každý výpadek je složitý, nejen z hlediska organizačních, ale i termínových. A přesně to se stalo. Dva dny před termínem otevřeného školení lektor onemocněl. Nic příjemného.  Mělo to ale i přínos pro klienty, protože jsme jim nabídli termín náhradní a jako bonus jsme provedli školení u nich - tedy na míru. Obsah školení si můžete přečíst zde.

Ze školení odcházeli všichni spokojení a nabytí informacemi a novým úhlem pohledu. Celé školení měli dojem, že lektor jim mluví z duše, že jejich problémy jsou přesně ty, které zmiňuje a že návrhy řešení jsou přímo jako pro ně stvořené. Dneska už pracují na změnách, vědí, kudy se pustit do revitalizace rozsáhlé a nepřehledné dokumentace, kterou až tak nikdo nevyužívá a nečte, nedej bože, když ji má aktualizovat. Dokumenty redukují zatím s úspěšností o 30% méně textu a nejen manažer kvality, ale i ostatní pracovníci se aktivně celého procesu účastní.

Chcete taktéž změnu k lepšímu? Neváhejte se zúčastnit našeho školení nebo nás kontaktovat.

15.10.2018 • Tým MBK Consulting, s.r.o.