Efektivita práce z domova ve ztížených podmínkách a změny v rozložení pracovní doby

Informace o školení:

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno pro zaměstnance bez ohledu na pozici (stejně tak pro freelancery), kteří pracují příležitostně či dlouhodobě z domova. Školení přinese poznatky k lepší efektivitě a technikám, které mohou pomoci pro lepší koncentraci. Věnuje se rovněž uspořádání pracovního místa pro nerušenou práci a oddělení domácího prostředí od pracovního prostoru. Tipy přináší i pro úspěšnou souhru rodinného života s prací.

Co mi toto školení přinese?

Naučíte se, jak pracovat efektivně z domácího prostředí, jak si uzpůsobit své pracovní místo, jaké techniky mohou pomoci nebo tipy pro sníženou koncentraci. Pozornost je věnována rovněž rituálům pro efektivní práci a také upozornění, čeho se vyvarovat. Přináší techniky na plánování dne, prioritizaci úkolů či efektivní rozdělení pracovní činnosti. Zaměstnanec získá praktické tipy, které uplatní při práci z domova i následně v kanceláři. Pro zaměstnavatele bude mít školení přínos efektivity, jako by měl zaměstnance v kanceláři „pod dozorem“. Zaměstnanec se naučí pracovat tak, aby netrávil svůj den zbytečnou prokrastinací.

Co je náplní školení?

Práce na home office

  • právní úprava práce na home office,
  • na co mám jako zaměstnanec nárok?
  • na co mám jako zaměstnavatel nárok?
  • uspořádání pracovního místa,
  • jak se vypořádat s rušivými elementy,
    • tipy na aplikace a pomocníky,
    • technika pomodoro,
    • jak využít práci s dechem a sílu vizualizace pro zklidnění mysli
  • nahrazení small talku s kolegy – co pomáhá?
    • jak neztratit interakci s kolegy,
    • tipy na týmové hry, které se dají hrát i přes videokonference,
    • co může pomoci – jak komunikovat odcizení týmu,
  • prokrastinace,
  • rozvržení pracovní doby – co dělat, pokud si neumím práci z domova rozumně nastavit,
  • proč nevyspávat do poledne a nepracovat do noci?
  • měl bych jako zaměstnavatel nastavit striktní pracovní dobu?
  • každodenní rituály,
  • proč je důležité dodržet rituály, jako bych odcházel do kanceláře?
  • proč pracovat z pyžama je nejhorší věc, jakou můžu udělat?
  • práce z postele – zabiják efektivity
  • pomůcky pro home office,
    • možnosti technického vybavení, které ulehčují práci,
  • proč by si měl vyhradit šéf 15 minut min. 2x do týdne na catch up s každým zaměstnancem ze svého týmu?
  • jak vykazovat odpracovanou dobu a dokončené úkoly,
  • videokonference – jak s nimi pracovat a proč mohou někdy i škodit?
  • videokonference jako zásah do soukromí – jak s tím pracovat, mohu požadovat po někom, aby měl zapnutou kameru?
  • duševní detox – jak se z toho nezbláznit?
  • jak relaxovat, pokud se můj domov stane mým pracovním místem?
  • jak řešit, pokud nemám pracovnu?
  • jak zachovat doma pohodu, když jsme spolu neustále?

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Místo konání:

PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice

BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky

ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
27.10.2021
09:00 - 13:00
Praha
1.900 ,- + DPH 21%
26.11.2021
09:00 - 13:00
ONLINE
1.900 ,- + DPH 21%
01.12.2021
09:00 - 13:00
Brno
1.900 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
Standardní 1.900,- 3.610,- 5.130,- na poptávku
Lektoři kurzu:
Ing. Mgr. Denisa Zajíčková

Ing. Mgr. Denisa Zajíčková

Vystudovala Střední odbornou školu pro administrativu Evropské unie v oboru diplomacie, následně pokračovala studiem na vysoké škole. Magisterský titul získala z obchodního… Více

Mohlo by Vás také zajímat: