Efektivní vymáhání pohledávek

Informace o školení:

Pro koho je toto školení určené?

Kurz je určen pracovníkům bank a pojišťoven, podnikatelské sféře a firmám, které se zabývají obchodní činností.

Co mi toto školení přinese?

Jedná se o telefonicko - komunikační trénink zaměření na vymáhání pohledávek po telefonu. Dozvíte se, jak postupovat při vymáhání pohledávek jak interními, tak externími prostředky a jak eliminovat pohledávky na minimum.

Co je náplní školení?

  • psychologie dlužníka,
  • význam procesů a standardních postupů při vymáhání pro dosahování kladných výsledků,
  • postoj „vymahače“ a partnera při řešení finančních otázek pohledávek,
  • práce s emocemi a řešení námitek dlužníků,
  • typologie obtížných zákazníků (dlužníků),
  • techniky vyjednávání,
  • řešení konfliktních situací ve „vymáhacích“ rozhovorech,
  • asertivní techniky a jejich využití při vymáhání pohledávek – umění přesvědčit,
  • rozpoznání manipulace ze strany dlužníka a obrana proti ní.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
22.03.2019
09:00 - 16:00
Praha
4.000 ,- + DPH 21%
20.05.2019
09:00 - 16:00
Brno
4.000 ,- + DPH 21%
03.06.2019
09:00 - 16:00
Praha
4.000 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
Standardní 4.000,- 7.200,- 10.200,- na poptávku
Lektoři kurzu:
Mgr. Rudolf Hadrava

Mgr. Rudolf Hadrava

Absolvoval Filosofickou a Pedagogickou fakultu UP v Olomouci. Původně působil jako středoškolský profesor a finanční konzultant. Následně začal pracovat ve finanční sféře a působil v několika nadná… Více

Navazující kurzy: