Efektivní vymáhání pohledávek - ŠKOLENÍ NA DOTAZ
Informace o školení:
Pro koho je toto školení určené?
Kurz je určen pracovníkům bank a pojišťoven, podnikatelské sféře a firmám, které se zabývají obchodní činností.
Co mi toto školení přinese?
Jedná se o telefonicko - komunikační trénink zaměření na vymáhání pohledávek po telefonu. Dozvíte se, jak postupovat při vymáhání pohledávek jak interními, tak externími prostředky a jak eliminovat pohledávky na minimum.
Co je náplní školení?
- psychologie dlužníka,
- význam procesů a standardních postupů při vymáhání pro dosahování kladných výsledků,
- postoj „vymahače“ a partnera při řešení finančních otázek pohledávek,
- práce s emocemi a řešení námitek dlužníků,
- typologie obtížných zákazníků (dlužníků),
- techniky vyjednávání,
- řešení konfliktních situací ve „vymáhacích“ rozhovorech,
- asertivní techniky a jejich využití při vymáhání pohledávek – umění přesvědčit,
- rozpoznání manipulace ze strany dlužníka a obrana proti ní.
V případě zájmu o realizaci tohoto školení nás kontaktujte na info@mbk.cz nebo telefon 739 079 000.
Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník | 1 osoba | 2 osoby | 3 osoby | více osob |
---|---|---|---|---|
Standardní | 0,- | 0,- | 0,- | na poptávku |
Lektoři kurzu:

Mgr. Rudolf Hadrava
Absolvoval Filosofickou a Pedagogickou fakultu UP v Olomouci. Původně působil jako středoškolský profesor a finanční konzultant. Následně začal pracovat ve finanční sféře a působil v několika nadná… Více
Mohlo by Vás také zajímat: