Jak připravit a vyhodnotit výběrové řízení (reklamní agentura, dodavatel webu a další)

Informace o školení:

Cítíte také potřebu zlepšit Vaši propagaci na internetu? 

Předběhnout konkurenci lze v dnešní době tak, že se na internetu budete orientovat v problematice tvorby reklam, návštěvnosti Vašich stránek, jejich vyhodnocením a řadě dalších nástrojů, které v podstatě nahradí částečně činnost obchodníků. A to je primárně šetření Vašich financí. K tomu Vám jistě pomůže účast na tomto školení.
V rámci kurzu od nás obdržíte studijní materiály a tipy pro Váš další seberozvoj v této oblasti a zejména Vám předáme mnohaleté zkušenosti našich odborníků z praxe.

Co se stane, když své rozhodnutí o účasti na tomto kurzu odložíte? 

  • Konkurence Vám stejně jako dnes sebere další podstatnou část Vašich potencionálních zákazníků. 
  • Marketing na internetu se velmi rychle vyvíjí a obstojí pouze ten, kdo něco umí a je připraven, což bez učení nejde. 
  • Výsledek po absolvování tohoto kurzu opravdu funguje. Nemalé % absolventů tohoto kurzu se k nám vrací na další pokročilé kurzy a s jistotou nás doporučují dál.

Pro koho je toto školení určené?

Školení určené manažerům, kteří se chystají vypsat výběrové řízení či jsou v procesu výběru externích partnerů/dodavatelů pro kteroukoliv oblast marketingu. Důležité je zejména v období plánování významných marketingových investic a partnerství jako je např. výběrové řízení na dodavatele webu či e-shopu, výběr reklamní agentury, PR agentury, správce reklamních kampaní či sociálních sítí. Času investovaného do kvalitní přípravy a výběru budoucích dodavatelů nebudete nikdy litovat.

Co mi toto školení přinese?

  • V první řadě díky znalostem a tipům lektora z obou stran barikády ušetříte v budoucnu spoustu času, nervů i peněz
  • Účastníci budou schopní vytvořit kvalitní zadání pro výběrové řízení, které je nutným předpokladem pro získání relevantních nabídek dodavatelů
  • Získáte řadu doporučení, co sledovat a hlídat v rámci spolupráce s externími partnery
  • Naučíte se odlišit opravdu důležité věci od marketingového a obchodního pozlátka dodavatelů

Co je náplní školení?

  • Jak vybírat dodavatele a koho pozvat do výběrového řízení?
  • Co si ujasnit ještě před výběrovým řízením a jak vytvořit kvalitní zadání?
  • Jak nastavit kritéria hodnocení? Co od dodavatelů požadovat a proč?
  • Co během výběrového řízení sledovat? A jak se ujistit, že vyberete toho nejlepšího?
  • Proces výběrového řízení od A do Z.
  • Jak nastavit očekávání své, svých kolegů i účastníků výběrového řízení?
  • Smluvní dokumentace, aneb Na čem 100 % trvat a na co si dát pozor?
  • Očkování – aneb Jak posílit svou imunitu proti šikovným „salesmanům“ a neskočit po tom, co se třpytí jen zvenčí.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Místo konání:

PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice

BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky

SENOHRABY - Hotel Sen https://www.hotelsen.cz/konference/

 

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
09.11.2020
09:00 - 16:00
Senohraby
3.487 ,- + DPH 21%
12.11.2020
09:00 - 16:00
Brno
3.487 ,- + DPH 21%
19.11.2020
09:00 - 16:00
Praha
3.487 ,- + DPH 21%
13.01.2021
09:00 - 16:00
Senohraby
3.487 ,- + DPH 21%
27.01.2021
09:00 - 16:00
Brno
3.487 ,- + DPH 21%
02.03.2021
09:00 - 13:00
Praha
3.487 ,- + DPH 21%
17.03.2021
09:00 - 16:00
Senohraby
3.487 ,- + DPH 21%
09.04.2021
09:00 - 16:00
Brno
3.487 ,- + DPH 21%
12.05.2021
09:00 - 16:00
Praha
3.487 ,- + DPH 21%
27.05.2021
09:00 - 16:00
Senohraby
3.487 ,- + DPH 21%
16.06.2021
09:00 - 16:00
Brno
3.487 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
Standardní 3.487,- 6.625,- 9.414,- na poptávku
Lektoři kurzu:
 Kamil Pavlíček

Kamil Pavlíček

Studoval na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity, obor Psychologie. Během studií byl členem a následně vedoucím týmu externí komunikace AIESEC Brno. Zá… Více