Jak připravit a vyhodnotit výběrové řízení (reklamní agentura, dodavatel webu a další) E-kurz/účast i ONLINE!
Cítíte také potřebu zlepšit Vaši propagaci na internetu?
Předběhnout konkurenci lze v dnešní době tak, že se na internetu budete orientovat v problematice tvorby reklam, návštěvnosti Vašich stránek, jejich vyhodnocením a řadě dalších nástrojů, které v podstatě nahradí částečně činnost obchodníků. A to je primárně šetření Vašich financí. K tomu Vám jistě pomůže účast na tomto školení.
V rámci kurzu od nás obdržíte studijní materiály a tipy pro Váš další seberozvoj v této oblasti a zejména Vám předáme mnohaleté zkušenosti našich odborníků z praxe.
Co se stane, když své rozhodnutí o účasti na tomto kurzu odložíte?
- Konkurence Vám stejně jako dnes sebere další podstatnou část Vašich potencionálních zákazníků.
- Marketing na internetu se velmi rychle vyvíjí a obstojí pouze ten, kdo něco umí a je připraven, což bez učení nejde.
- Výsledek po absolvování tohoto kurzu opravdu funguje. Nemalé % absolventů tohoto kurzu se k nám vrací na další pokročilé kurzy a s jistotou nás doporučují dál.
Pro koho je toto školení určené?
Školení určené manažerům, kteří se chystají vypsat výběrové řízení či jsou v procesu výběru externích partnerů/dodavatelů pro kteroukoliv oblast marketingu. Důležité je zejména v období plánování významných marketingových investic a partnerství jako je např. výběrové řízení na dodavatele webu či e-shopu, výběr reklamní agentury, PR agentury, správce reklamních kampaní či sociálních sítí. Času investovaného do kvalitní přípravy a výběru budoucích dodavatelů nebudete nikdy litovat.
Co mi toto školení přinese?
- V první řadě díky znalostem a tipům lektora z obou stran barikády ušetříte v budoucnu spoustu času, nervů i peněz
- Účastníci budou schopní vytvořit kvalitní zadání pro výběrové řízení, které je nutným předpokladem pro získání relevantních nabídek dodavatelů
- Získáte řadu doporučení, co sledovat a hlídat v rámci spolupráce s externími partnery
- Naučíte se odlišit opravdu důležité věci od marketingového a obchodního pozlátka dodavatelů
Co je náplní školení?
- Jak vybírat dodavatele a koho pozvat do výběrového řízení?
- Co si ujasnit ještě před výběrovým řízením a jak vytvořit kvalitní zadání?
- Jak nastavit kritéria hodnocení? Co od dodavatelů požadovat a proč?
- Co během výběrového řízení sledovat? A jak se ujistit, že vyberete toho nejlepšího?
- Proces výběrového řízení od A do Z.
- Jak nastavit očekávání své, svých kolegů i účastníků výběrového řízení?
- Smluvní dokumentace, aneb Na čem 100 % trvat a na co si dát pozor?
- Očkování – aneb Jak posílit svou imunitu proti šikovným „salesmanům“ a neskočit po tom, co se třpytí jen zvenčí.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.
Místo konání:
PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice
BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky
ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE
SENOHRABY - Hotel Sen, Malostranská 344, 251 66 Senohraby
Ceník | 1 osoba | 2 osoby | 3 osoby | více osob |
---|---|---|---|---|
AKCE 1+1 | 2.950,- | 2.950,- | 5.900,- | na poptávku |
Standardní | 2.950,- | 5.605,- | 7.965,- | na poptávku |

Kamil Pavlíček
Studoval na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity, obor Psychologie. Během studií byl členem a následně vedoucím týmu externí komunikace AIESEC Brno. Zá… Více