LinkedIn kometa dnešní online komunikace

Informace o školení:

Cítíte také potřebu zlepšit Vaši propagaci na internetu? 

Předběhnout konkurenci lze v dnešní době tak, že se na internetu budete orientovat v problematice tvorby reklam, návštěvnosti Vašich stránek, jejich vyhodnocením a řadě dalších nástrojů, které v podstatě nahradí částečně činnost obchodníků. A to je primárně šetření Vašich financí. K tomu Vám jistě pomůže účast na tomto školení.
V rámci kurzu od nás obdržíte studijní materiály a tipy pro Váš další seberozvoj v této oblasti a zejména Vám předáme mnohaleté zkušenosti našich odborníků z praxe.

Co se stane, když své rozhodnutí o účasti na tomto kurzu odložíte? 

  • Konkurence Vám stejně jako dnes sebere další podstatnou část Vašich potencionálních zákazníků. 
  • Marketing na internetu se velmi rychle vyvíjí a obstojí pouze ten, kdo něco umí a je připraven, což bez učení nejde. 
  • Výsledek po absolvování tohoto kurzu opravdu funguje. Nemalé % absolventů tohoto kurzu se k nám vrací na další pokročilé kurzy a s jistotou nás doporučují dál.

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno všem, kteří chtějí na LinkedInu budovat svou osobní nebo firemní značku, vytvářet kvalitní a aktivní network kontaktů a podpořit nábor talentů nebo akvizici zákazníků.

Co mi toto školení přinese?

Dozvíte se, jak efektivně pracovat s klíčovým komunikačním kanálem pro personalisty, kterým LinkedIn v dnešní době je. Zjistíte, jak můžete svou firmu prezentovat potenciálním kandidátům, ale i potenciálním klientům. Školení probíhá interaktivní formou, kde kromě teorie, novinek a trendů uvidíte úspěšné případové studie, a tak rovnou vylepšíte své profily a naplánujete pod vedením lektora první kroky k zviditelnění své značky na LinkedInu.

Co je náplní školení?

  • Jak vytvořit špičkový profil na LinkedInu – osobnost / firma
  • Jak s LinkedInem začít, když s ním vaše firma zatím nepracuje?
  • Jak aktivně rozvíjet svou síť kontaktů a být vidět?
  • Jaká data sledovat a jak své úsilí na LinkedIn vyhodnotit (KPIs)?
  • Kdy se vyplatí investovat do reklamy LinkedInu? A jak takovou reklamu vytvořit?
  • Jak z LinkedIn získat nové poptávky a klíčové kontakty?
  • V čem firmy na LN nejčastěji chybují a čemu se raději vyhnout?
  • Quick wins – chytrá vylepšení, na která se nemusíme nadřít
  • Jak si vytvořit jasnou strategii a dlouhodobý komunikační plán na LinkedInu?
  • Případové studie těch, kteří to dělají opravdu dobře (případové studie jsou obvykle vybírány s ohledem na obory v nichž působíte vy – účastníci kurzu, tak aby pro vás byly co nejvíce přínosné!).
  • Prostor pro diskuzi a dotazy účastníků

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Místo konání:

PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice

BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
13.10.2020
09:00 - 16:00
Brno
3.487 ,- + DPH 21%
12.11.2020
09:00 - 16:00
Praha
3.487 ,- + DPH 21%
25.11.2020
09:00 - 16:00
Brno
3.487 ,- + DPH 21%
10.12.2020
09:00 - 16:00
Praha
3.487 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
Standardní 3.487,- 6.625,- 9.414,- na poptávku
Lektoři kurzu:
 Kamil Pavlíček

Kamil Pavlíček

Studoval na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity, obor Psychologie. Během studií byl členem a následně vedoucím týmu externí komunikace AIESEC Brno. Zá… Více