Manažerská akademie za 4 dny

Informace o školení:

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno manažerům, topmanažerům, zástupcům manažera i budoucím manažerům.

Co mi toto školení přinese?

Obsah kurzu je sestaven do čtyř školících modulů (dnů), které zahrnují výklad teoretických modelů, interaktivní diskusi s uváděním příkladů z praxe a cvičení. Modul č.4 obsahuje praktické rady pro vstup do manažerského světa a také trénink některých technik při práci manažera.
Pro manažery výrobní firmy doporučujeme doplnit navíc základy řízení kvality, provádění interních auditů, přípravu a realizaci QMS dle normy ČSN EN ISO 9001:2016.

Co je náplní školení?


ÚVOD DO ŘÍZENÍ PROVOZU FIRMY, MANAŽERSKÁ KOMUNIKACE (1.modul)

  • Zahájení kurzu, představení lektora, představení účastníků.
  • Manažerská hra na téma firemní kultura a kultura týmové spolupráce (míček).
  • Diskuse a vygenerování nejčastějších problémů účastníků, očekávání z kurzu.
  • Prezentace firemní kultury od účastníků kurzu.
  • Nejistoty a odlišnosti – nejčastější zdroje konfliktu ve firmách.
  • Komunikační proces, aneb jak to vše funguje ve snaze komunikovat efektivně.
  • Jak šumy ovlivňují manažerskou komunikaci, filtrování informací.
  • Cvičení na komunikační šumy.
  • Dvě roviny komunikace – věcná a vztahová.
  • Respektování a principy bezkonfliktní komunikace.
  • Cvičení na disciplínu v komunikaci.
  • Jak přizpůsobit komunikační styl svému protějšku.
  • Shrnutí a diskuse k prvnímu dni kurzu.

ZÁKLADY ŘÍZENÍ - PROCESŮ, LIDÍ, SEBE (2.modul)

  • Zahájení 2. dne kurzu, zopakování základních myšlenek z 1.dne kurzu.
  • Základní terminologie, rozdíl mezi specialistou a manažerem.
  • Osobnost liniového manažera – žádoucí osobnostní charakteristiky a souvislost s modelem MbC.
  • Co by měl manažer dělat - Fayolův a Mintzbergův model efektivních činností.
  • Regulační princip a uzavřený cyklus řízení.
  • Systém řízení a budování autority.
  • Cvičení na téma budování autority.
  • Proč organizovat porady? Nejobvyklejší typy porad.
  • Proč jsou porady neefektivní? Cíle a příprava porady.
  • Administrace a vyhodnocení porady.
  • Co nás nejčastěji okrádá o čas?
  • Cvičení – jak šetřit časem?
  • Analýza nejčastějších „časožroutů“ manažera.
  • Pravidla pro stanovování priorit – Parettovo pravidlo, Eisenhowerův princip.
  • Zásady plánování.
  • Několik souhrnných rad pro efektivní řízení času.
  • Shrnutí a diskuse ke druhému dni kurzu.

VEDENÍ LIDÍ, PSYCHOLOGIE PŮSOBENÍ NA LIDI (3.modul)

  • Zahájení 3. dne kurzu, zopakování základních pojmů (tvrdé a měkké oblasti).
  • Definování a analýza pojmu „zralost pracovníků“
  • Vedení podle chování lidí – manažerská mřížka (GRID, Blake-Moutonová).
  • Test na zaměření vybraných složek osobnosti.
  • Situační vedení – analýza problémů v důsledku nevhodného uplatňování stylů vedení.
  • Analýza tří podob skupinové práce (klan, skupina, tým).
  • Výhody týmové práce, cvičení na synergický efekt.
  • Belbinovy týmové role, vývojové fáze týmu.
  • Manažerská hra na týmovou komunikaci a spolupráci.
  • Případové studie na řešení konfliktů v týmu.
  • Motivační modely a nástroje vedoucího týmu.
  • Maslowova pyramida dle potřeb lidí a její použití v praxi manažera.
  • Herzbergova dvoufaktorová teorie a její důsledky.
  • Vroomův model očekávání.
  • Shrnutí základních principů motivování lidí.
  • Shrnutí třetího dne kurzu a diskuse.

"KUCHAŘKA PRO MANAŽERA" ANEB PRAKTICKÉ RADY PRO VSTUP DO SVĚTA MANAŽERŮ (4.modul)

  • Zahájení 4. modulu kurzu, přehled potřebných znalostí, než začneme působit v roli manažera.
  • Kde začít? - Parettova analýza na řešení problémů.
  • Pozitivní myšlení, role kreativity v životě manažera
  • Cvičení na nejčastější bariéry v kreativitě a jak je odstraňovat.
  • Jak souvisí kultura týmové spolupráce s kvalitou, co je profesionalita a kvalita ve firmě.
  • Vyměření terénu – které informace a jak potřebuje mistr znát o prostředí a svých lidech.
  • Které změny je třeba provést a kdo jsou mí spojenci.
  • Třídění svých lidí dle matice sklil-will.
  • Rozhovory se svými lidmi, zásady při poskytování zpětné vazby
  • Diskuse na téma Jak jednat s těžko zvládnutelnými členy týmu.
  • Proč bývá delegování pro manažery obtížné – nejčastější zábrany v delegování.
  • Co můžeme při delegování pokazit.
  • Poznejte sami sebe! Testy dovedností.
  • Vytvořte si svůj efektivní tým – praktický postup, na co se zaměřit + cvičení.
  • Dosáhněte brzkého úspěchu! – plánovitý postup od výběru oblasti úspěchu po jeho oslavu.
  • Zaměřte se na zisk. Poučte se z neúspěchu.
  • Diskuse o základních principech poskytování efektivní zpětné vazby.
  • Ověření získaných znalosti a následné vyhodnocení celého kurzu.
  • Diskuse, sestavení akčního plánu.
  • Ukončení kurzu.    

V ceně je zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Místo konání:

PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice

BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky

ONLINE - více informací najdete zde https://www.mbk.cz/clanky/detail/215

 

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
27.04.2021 - 30.04.2021
09:00 - 16:00
ONLINE
12.800 ,- + DPH 21%
Akce 1+1
04.05.2021 - 07.05.2021
09:00 - 16:00
Brno
12.800 ,- + DPH 21%
01.06.2021 - 04.06.2021
09:00 - 16:00
Praha
12.800 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
AKCE 1+1 12.800,- 12.800,- 25.600,- na poptávku
Standardní 12.800,- 24.320,- 34.560,- na poptávku
Lektoři kurzu:
RNDr. Jaroslav Zeman

RNDr. Jaroslav Zeman

Lektor pracuje v oboru více jak 27 let. Zaměřuje se na vzdělávací a tréninkové moduly především v oboru managementu, individuálního koučování, konzultací pro… Více