Marketing pro e-shopy
Cítíte také potřebu zlepšit Vaši propagaci na internetu?
Předběhnout konkurenci lze v dnešní době tak, že se na internetu budete orientovat v problematice tvorby reklam, návštěvnosti Vašich stránek, jejich vyhodnocením a řadě dalších nástrojů, které v podstatě nahradí částečně činnost obchodníků. A to je primárně šetření Vašich financí. K tomu Vám jistě pomůže účast na tomto školení.
V rámci kurzu od nás obdržíte studijní materiály a tipy pro Váš další seberozvoj v této oblasti a zejména Vám předáme mnohaleté zkušenosti našich odborníků z praxe.
Co se stane, když své rozhodnutí o účasti na tomto kurzu odložíte?
- Konkurence Vám stejně jako dnes sebere další podstatnou část Vašich potencionálních zákazníků.
- Marketing na internetu se velmi rychle vyvíjí a obstojí pouze ten, kdo něco umí a je připraven, což bez učení nejde.
- Výsledek po absolvování tohoto kurzu opravdu funguje. Nemalé % absolventů tohoto kurzu se k nám vrací na další pokročilé kurzy a s jistotou nás doporučují dál.
Pro koho je toto školení určené?
Školení je určeno pro zakladatele, majitele a marketéry e-shopů. Je rozděleno do 3 částí – povinný základ z pohledu akvizice zákazníků a celé konverzní cesty od prvního zobrazení reklamy až po dokončený nákup. Kromě nových znalostí budete mít možnost ověřit, zda vše funguje, jak má pomocí kontrolních check-listů, které jsou základem práce profesionální digitální agentury. V druhé části se zaměříme na business, práci s daty, efektivitu marketingových aktivit a vytěžování potenciálu zákazníka pomocí remarketingu, cross-sellu, up-sellu a dalších technik. A třetí část je zaměřena jak na konzultace Vašich projektů, tak na inspiraci aktuálními trendy a praktickými případovými studiemi od těch nejlepších v oboru e-commerce.
Co mi toto školení přinese?
- Úplný začátečník získá dobrý přehled o propagaci e-shopu, včetně přehledu konkrétních bodů, čemu se vyhnout, co zkontrolovat a na co nezapomenout
- Pokročilý účastník získá ucelený pohled na problematiku propagace e-shopu a velkou porci novinek, které se v prostředí e-commerce stále rychleji objevují
- Všichni účastníci získají inspiraci a konkrétní náměty pro svou práci
- Účastníci školení budou odcházet se seznamem úkolů a priorit pro úspěšné zvýšení prodejů svého e-shopu
Co je náplní školení?
- Strategické řízení propagace e-shopu – od business plánu přes nastavení cílů a strategie i taktik pro klíčové oblasti. Co, kdy, jak, kdo a za kolik?
- Výběr komunikačních kanálů, jejich výhody, nevýhody, časté chyby a příklady TOP řešení z praxe.
- Práce s check-listy aneb standardy e-shopu a jeho propagace, vyhodnocení priorit.
- Content marketing – vzor obsahového plánu pro komunikaci e-shopu na vlastních kanálech (blog, emailing, sociální sítě a další).
- Datová analytika a manažerský přehled pro sledování efektivity jednotlivých oblastí.
- Práce s databází zákazníků a její efektivní vytěžování.
- Skladba produktového portfolia a jeho vliv na marketing, komunikaci a branding.
- Případové studie a quick wins (=rychlá řešení s vysokou návratností úsilí a investice).
- Práce na e-shopu a jeho propagaci z pohledu sestavení a řízení týmu.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.
Místo konání:
ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE
Ceník | 1 osoba | 2 osoby | 3 osoby | více osob |
---|---|---|---|---|
Standardní | 3.900,- | 7.410,- | 10.530,- | na poptávku |

Kamil Pavlíček
Studoval na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity, obor Psychologie. Během studií byl členem a následně vedoucím týmu externí komunikace AIESEC Brno. Zá… Více