Obchodní akademie za 4 dny - NOVINKA! ------------- Účast i ONLINE!
Informace o školení:
Pro koho je toto školení určené?
Školení je určeno pro obchodní zástupce, obchodníky, prodejce a obchodní manažery.
Co mi toto školení přinese?
Obsah kurzu je sestaven do čtyř školících modulů (dnů), které zahrnují výklad teoretických modelů, interaktivní diskusi s uváděním příkladů z praxe a cvičení. Modul č.4 obsahuje rovněž praktický nácvik a trénink vybraných technik.
Co je náplní školení?
PRO-ZÁKAZNICKÝ PŘÍSTUP, ZÁKLADY OBCHODNÍ KOMUNIKACE (1.modul)
- Zahájení kurzu, představení lektora, představení účastníků.
- Ukázka některých aspektů standardního chování zákazníka (míček).
- Diskuse a vygenerování nejčastějších problémů účastníků, očekávání z kurzu.
- Co očekává zákazník – typické zdroje konfliktů.
- Komunikační proces, aneb jak to vše funguje ve snaze komunikovat efektivně.
- Jak šumy ovlivňují manažerskou komunikaci, filtrování informací.
- Cvičení na komunikační šumy.
- Dva hlavní cíle v komunikaci se zákazníkem (věcná a emocionální rovina).
- Jak zvýšit účinnost a efektivitu popisování produktu, nejčastější chyby v popisování.
- Respektování a principy bezkonfliktní komunikace.
- Cvičení na disciplínu v komunikaci.
- Metoda „Zapadnout do obrazu“ a jak využít znalostí komunikačních stylů k vytvoření komfortní zóny.
- Shrnutí a diskuse k prvnímu dni kurzu.
PSYCHOLOGIE PŮSOBENÍ NA LIDI, ASERTIVITA, ZÁKLADY VYJEDNÁVÁNÍ (2.modul)
- Zahájení 2. dne kurzu, zopakování základních myšlenek z 1.dne kurzu.
- Jak to všechno souvisí, aneb komunikaci, např. se zákazníkem je třeba si řídit.
- Komunikace v obtížných situacích.
- Principy zvládání konfliktní situace.
- Analýza různých řešení konfliktních situací.
- Předpoklady úspěšného řešení konfliktních situací.
- Komunikační fauly.
- Základní druhy manipulace v komunikaci a jak se jim bránit.
- Asertivita, co to je a k čemu slouží, obecný model asertivního jednání.
- Pravidla pro asertivní komunikaci.
- Udržení rovnováhy asertivních práv.
- Asertivní pověry.
- Vybrané asertivní techniky, prvky a nástroje asertivního jednání.
- Co lze asertivním chováním získat.
- Trénink komunikace v konfliktních situacích.
- Jak lidi lépe přesvědčovat.
- Základy vyjednávání.
- Trénink vyjednávacích technik s využitím probraných principů efektivní komunikace.
- Vyhodnocení kurzu, prostor pro dotazy a diskusi.
OBCHODNÍ CYKLUS, ŠETŘENÍ ČASEM, ADMINISTRACE OBCHODU (3.modul)
- Zahájení 3. dne kurzu, zopakování základních pojmů.
- Význam a fáze obchodního cyklu.
- Přípravná fáze a získávání informací, motivy zákazníka k objednávce.
- Rozmrazovací fáze, ice breaking, small talk.
- Prezentační fáze, parametry produktu, výhody produktu, užitek pro zákazníka.
- Argumentační a přesvědčovací fáze, technika zdolávání námitek.
- Závěrečná fáze, mechanismy podporující rozhodnutí zákazníka, uzavření obchodu.
- E-mailová komunikace, zásady a nejčastější chyby.
- Co nás nejčastěji okrádá o čas?
- Cvičení – jak šetřit časem?
- Analýza nejčastějších „časožroutů“ v praxi obchodníka.
- Pravidla pro stanovování priorit – Parettovo pravidlo, Eisenhowerův princip.
- Zásady plánování.
- Několik souhrnných rad pro efektivní řízení času.
- Shrnutí třetího dne kurzu a diskuse.
PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI A NÁCVIK VYBRANÝCH TECHNIK PŘI JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKEM (4.modul)
- Zahájení 4. modulu kurzu, přehled potřebných znalostí, než začneme působit v roli obchodníka.
- Pozitivní myšlení, role kreativity v životě manažera
- Cvičení na nejčastější bariéry v kreativitě a jak je odstraňovat.
- Dosáhněte brzkého úspěchu! Zaměřte se na zisk. Z neúspěchu se poučte.
- Co je prezentace a kdy se používá (cíle a role prezentace).
- Příprava prezentace (Proč? Komu? Co? Kde? Jak?)
- Struktura efektivní prezentace.
- Komunikační techniky při prezentaci, nejčastější chyby v neverbální komunikaci.
- Jak zvýšit srozumitelnost a podpořit vnímání sdělovaných myšlenek.
- První dojem a práce s trémou.
- Výběr pomůcek a práce s nimi při prezentaci.
- Zásady prezentace „na dálku“.
- Záznamy z jednání.
- Práce s informacemi.
- Nácvik prezentace, zpětná vazba.
- Ověření získaných znalosti a následné vyhodnocení celého kurzu.
- Diskuse, sestavení akčního plánu.
- Ukončení kurzu.
V ceně je zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.
Místo konání:
PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice
BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky
ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník | 1 osoba | 2 osoby | 3 osoby | více osob |
---|---|---|---|---|
AKCE 1+1 | 12.800,- | 12.800,- | 25.600,- | na poptávku |
Standardní | 12.800,- | 24.320,- | 34.560,- | na poptávku |
Lektoři kurzu:

RNDr. Jaroslav Zeman
Lektor pracuje v oboru více jak 27 let. Zaměřuje se na vzdělávací a tréninkové moduly především v oboru managementu, individuálního koučování, konzultací pro… Více