Obchodní akademie za 4 dny - NOVINKA! ------------- Účast i ONLINE!

Informace o školení:

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno pro obchodní zástupce, obchodníky, prodejce a obchodní manažery.

Co mi toto školení přinese?

Obsah kurzu je sestaven do čtyř školících modulů (dnů), které zahrnují výklad teoretických modelů, interaktivní diskusi s uváděním příkladů z praxe a cvičení. Modul č.4 obsahuje rovněž praktický nácvik a trénink vybraných technik.

Co je náplní školení?

PRO-ZÁKAZNICKÝ PŘÍSTUP, ZÁKLADY OBCHODNÍ KOMUNIKACE (1.modul)

  • Zahájení kurzu, představení lektora, představení účastníků.
  • Ukázka některých aspektů standardního chování zákazníka (míček).
  • Diskuse a vygenerování nejčastějších problémů účastníků, očekávání z kurzu.
  • Co očekává zákazník – typické zdroje konfliktů.
  • Komunikační proces, aneb jak to vše funguje ve snaze komunikovat efektivně.
  • Jak šumy ovlivňují manažerskou komunikaci, filtrování informací.
  • Cvičení na komunikační šumy.
  • Dva hlavní cíle v komunikaci se zákazníkem (věcná a emocionální rovina).
  • Jak zvýšit účinnost a efektivitu popisování produktu, nejčastější chyby v popisování.
  • Respektování a principy bezkonfliktní komunikace.
  • Cvičení na disciplínu v komunikaci.
  • Metoda „Zapadnout do obrazu“ a jak využít znalostí komunikačních stylů k vytvoření komfortní zóny.
  • Shrnutí a diskuse k prvnímu dni kurzu.

PSYCHOLOGIE PŮSOBENÍ NA LIDI, ASERTIVITA, ZÁKLADY VYJEDNÁVÁNÍ (2.modul)

  • Zahájení 2. dne kurzu, zopakování základních myšlenek z 1.dne kurzu.
  • Jak to všechno souvisí, aneb komunikaci, např. se zákazníkem je třeba si řídit.
  • Komunikace v obtížných situacích.
  • Principy zvládání konfliktní situace.
  • Analýza různých řešení konfliktních situací.
  • Předpoklady úspěšného řešení konfliktních situací.
  • Komunikační fauly.
  • Základní druhy manipulace v komunikaci a jak se jim bránit.
  • Asertivita, co to je a k čemu slouží, obecný model asertivního jednání.
  • Pravidla pro asertivní komunikaci.
  • Udržení rovnováhy asertivních práv.
  • Asertivní pověry.
  • Vybrané asertivní techniky, prvky a nástroje asertivního jednání.
  • Co lze asertivním chováním získat.
  • Trénink komunikace v konfliktních situacích.
  • Jak lidi lépe přesvědčovat.
  • Základy vyjednávání.
  • Trénink vyjednávacích technik s využitím probraných principů efektivní komunikace.
  • Vyhodnocení kurzu, prostor pro dotazy a diskusi.

OBCHODNÍ CYKLUS, ŠETŘENÍ ČASEM, ADMINISTRACE OBCHODU (3.modul)

  • Zahájení 3. dne kurzu, zopakování základních pojmů.
  • Význam a fáze obchodního cyklu.
  • Přípravná fáze a získávání informací, motivy zákazníka k objednávce.
  • Rozmrazovací fáze, ice breaking, small talk.
  • Prezentační fáze, parametry produktu, výhody produktu, užitek pro zákazníka.
  • Argumentační a přesvědčovací fáze, technika zdolávání námitek.
  • Závěrečná fáze, mechanismy podporující rozhodnutí zákazníka, uzavření obchodu.
  • E-mailová komunikace, zásady a nejčastější chyby.
  • Co nás nejčastěji okrádá o čas?
  • Cvičení – jak šetřit časem?
  • Analýza nejčastějších „časožroutů“ v praxi obchodníka.
  • Pravidla pro stanovování priorit – Parettovo pravidlo, Eisenhowerův princip.
  • Zásady plánování.
  • Několik souhrnných rad pro efektivní řízení času.
  • Shrnutí třetího dne kurzu a diskuse.

PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI A NÁCVIK VYBRANÝCH TECHNIK PŘI JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKEM (4.modul)

  • Zahájení 4. modulu kurzu, přehled potřebných znalostí, než začneme působit v roli obchodníka.
  • Pozitivní myšlení, role kreativity v životě manažera
  • Cvičení na nejčastější bariéry v kreativitě a jak je odstraňovat.
  • Dosáhněte brzkého úspěchu! Zaměřte se na zisk. Z neúspěchu se poučte.
  • Co je prezentace a kdy se používá (cíle a role prezentace).
  • Příprava prezentace (Proč? Komu? Co? Kde? Jak?)
  • Struktura efektivní prezentace.
  • Komunikační techniky při prezentaci, nejčastější chyby v neverbální komunikaci.
  • Jak zvýšit srozumitelnost a podpořit vnímání sdělovaných myšlenek.
  • První dojem a práce s trémou.
  • Výběr pomůcek a práce s nimi při prezentaci.
  • Zásady prezentace „na dálku“.
  • Záznamy z jednání.
  • Práce s informacemi.
  • Nácvik prezentace, zpětná vazba.
  • Ověření získaných znalosti a následné vyhodnocení celého kurzu.
  • Diskuse, sestavení akčního plánu.
  • Ukončení kurzu.    

V ceně je zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Místo konání:

PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice

BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky

ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
13.04.2021 - 16.04.2021
09:00 - 15:00
ONLINE
12.800 ,- + DPH 21%
Akce 1+1
18.05.2021 - 21.05.2021
09:00 - 15:00
Brno
12.800 ,- + DPH 21%
15.06.2021 - 18.06.2021
09:00 - 15:00
Praha
12.800 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
AKCE 1+1 12.800,- 12.800,- 25.600,- na poptávku
Standardní 12.800,- 24.320,- 34.560,- na poptávku
Lektoři kurzu:
RNDr. Jaroslav Zeman

RNDr. Jaroslav Zeman

Lektor pracuje v oboru více jak 27 let. Zaměřuje se na vzdělávací a tréninkové moduly především v oboru managementu, individuálního koučování, konzultací pro… Více