Prodej po telefonu

Informace o školení:

Pro koho je toto školení určené?

Kurz je určeno pro pracovníky zákaznického servisu a call centra.

Co mi toto školení přinese?

Naučíte se vést bezproblémový telefonní rozhovor, budete umět nabídnout a prodat výrobek či službu přes telefon, vést tým operátorů a vymáhat pohledávky pomocí telefonu.

Co je náplní školení?

1.DEN

  • utváření zákazníkova prvního dojmu o společnosti a jejích službách,
  • techniky efektivní komunikace; kladení otázek, aktivní naslouchání,
  • typy svízelných zákazníků - jak s nimi jednat,
  • jak funguje prodej – prodejní pyramida,
  • sestavení scénáře prodejního rozhovoru,
  • jak pracovat s hlasem - práce s energií v hlase,
  • kdo vede hovor - techniky kladení otázek,
  • jak zjistit informace a potřeby zákazníka,
  • aktivní naslouchání během rozhovoru (parafráze, empatie, shrnutí hovoru),
  • pozitivní komunikace – volba správných slov,
  • typy námitek a techniky jejich zvládání,
  • získání souhlasu zákazníka - jak ukončit hovor – získání dohody a další postup se zákazníkem,

2.DEN

  • role supervizora - jak dosahovat cílů organizace, udržovat a rozvíjet systém,
  • hodnocení versus koučování = dvojrole supervizora, význam motivace, rozvoj pracovníků,
  • poskytování zpětné vazby, pochvala, pokárání, pozitivní usměrňování a rozhovor o nežádoucím jednání,
  • typy konfliktů v týmu a jejich řešení,
  • základní principy koučování,
  • využití potenciálu členů týmu - týmové role,
  • jak plánovat osobní rozvoj podřízených spolupracovníků,
  • vymáhání pohledávek přes telefon,
  • struktura standardního rozhovoru o pohledávce,
  • principy vedení rozhovoru o pohledávce a získání závazku,
  • námitky a připomínky zákazníků - techniky jejich zvládání,
  • vybrané asertivní techniky související s vymáháním pohledávek,
  • doplnění principů profesionálního telefonického kontaktu,
  • zpětná vazba (otázky) - otevřené a uzavřené otázky,
  • vyjednávání - příprava na vyjednávání, průběh vyjednávání, diskuze, návrhy, dohoda,
  • standardní taktiky - přesvědčování a argumentace,
  • "nátlakové" techniky vyjednávání - vybrané „nátlakové" techniky vyjednávání,
  • taktiky proti manipulaci,
  • zvládání konfliktních a agresivních dlužníků - technika zvládání negativních emocí.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
31.01.2019 - 01.02.2019
09:00 - 16:00
Praha
5.900 ,- + DPH 21%
28.05.2019 - 29.05.2019
09:00 - 16:00
Brno
5.900 ,- + DPH 21%
04.06.2019 - 05.06.2019
09:00 - 16:00
Praha
5.900 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
Standardní 5.900,- 10.620,- 15.045,- na poptávku
Lektoři kurzu:
Mgr. Rudolf Hadrava

Mgr. Rudolf Hadrava

Absolvoval Filosofickou a Pedagogickou fakultu UP v Olomouci. Původně působil jako středoškolský profesor a finanční konzultant. Následně začal pracovat ve finanční sféře a působil v několika nadná… Více

RNDr. Jaroslav Zeman

RNDr. Jaroslav Zeman

Lektor pracuje v oboru více jak 27 let. Zaměřuje se na vzdělávací a tréninkové moduly především v oboru managementu, individuálního koučování, konzultací pro… Více