Reklamace a odpovědnost za vady dle nového občanského zákoníku AKCE 1+1

Informace o školení:

Poslechněte si!

Podcast co se na tomto kurzu dozvíte? To vám řekne přímo lektor Mgr. Tomáš Fabík - advokát. 

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno všem, kteří se v praxi zabývají prodejem a reklamacemi, prodejem v e-shopu a poskytovatelům služeb. Tedy manažerům, podnikatelům, obchodníkům, živnostníkům, obchodním zástupcům, nákupčím, vedoucím pracovníkům, prodejcům a reklamačním pracovníkům. Dále též vedoucím prodejen, oddělení péče o zákazníky, pracovníkům backoffice a jednotlivým odběratelům a dodavatelům.

Co mi toto školení přinese?

Orientace v problematice reklamací, reklamačního procesu a odpovědnosti za škodu, dle zcela nové právní úpravy v novém občanském zákoníku. Pochopení aktuální právní úpravy reklamací a reklamačního procesu, vše podáno řečí srozumitelnou i pro neprávníky a laiky. Jasné vymezení práv a povinností prodávajícího a kupujícího a samotný reklamační proces, jeho úskalí a náležitosti, problematika reklamačního řádu, jak se zachovat a na co si dát pozor při reklamaci z pohledu kupujícího i prodávajícího a další.

Co je náplní školení?

  • řízení reklamačního procesu
  • právní úprava platná při vyřizování reklamací
  • nejčastější chyby provozovatele e-shopu, pokutované ze strany ČOI
  • všeobecné obchodní podmínky a reklamační řády
  • klíčové důvody zamítnutí reklamace
  • práva spotřebitele
  • přijetí reklamace a reklamační protokol
  • problémy emailové komunikace se zákazníkem
  • lhůty v reklamačním procesu
  • náležitosti reklamačního procesu
  • vyřízení reklamace a zákonné lhůty
  • vady zjevné a skryté
  • oprava a výměna zboží
  • zrušení smlouvy
  • lhůty k vyřízení reklamace
  • rozdíly reklamačního procesu velkoobchodu a maloobchodu
  • uplatňování reklamací vůči výrobcům a dodavatelům
  • postup při reklamaci
  • odstoupení v e-shopu
  • dopravné
  • náklady účelně spojené s reklamací
  • vzniklé škody z důvodu reklamace
  • odpovědnost za vady, nároky z odpovědnosti a veškeré otázky s tím související
  • ochrana spotřebitele
  • rozhodčí doložky
  • co dělat, když zákazník vrátí poškozené zboží
  • pravomoci České obchodní inspekce
  • praktické příklady, modelové situace, diskuze, aktuální judikatura

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Místo konání:

PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice

BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky

SENOHRABY - Hotel Sen, Malostranská 344, 251 66 Senohraby https://www.hotelsen.cz/konference/

 

BONUS: Objednáte-li současně alespoň 3 školení z kategorie Právo a legislativa (tzn. pošlete alespoň 3 objednávky na libovolná školení z této kategorie), budete mít každé se slevou 20 %.

Do poznámky v objednávce napište kód 3v1. Sleva bude odečtena při fakturaci.

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
22.07.2020
09:00 - 16:00
Brno
2.999 ,- + DPH 21%
Akce 1+1
POSLEDNÍ 4 VOLNÁ MÍSTA Objednat
19.08.2020
09:00 - 16:00
Praha
2.999 ,- + DPH 21%
24.08.2020
09:00 - 16:00
Brno
2.999 ,- + DPH 21%
02.09.2020
09:00 - 16:00
Senohraby
2.999 ,- + DPH 21%
16.09.2020
09:00 - 16:00
Brno
2.999 ,- + DPH 21%
15.10.2020
09:00 - 16:00
Praha
2.999 ,- + DPH 21%
04.11.2020
09:00 - 16:00
Senohraby
2.999 ,- + DPH 21%
12.11.2020
09:00 - 16:00
Brno
2.999 ,- + DPH 21%
09.12.2020
09:00 - 16:00
Praha
2.999 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
AKCE 1+1 2.999,- 2.999,- 5.998,- na poptávku
Standardní 2.999,- 5.698,- 8.097,- na poptávku
Lektoři kurzu:
Mgr. Tomáš Fabík

Mgr. Tomáš Fabík

Lektor je advokát zapsaný v seznamu advokátů České advokátní komory a spolupracuje úzce s dalšími právníky z různých právních odvětví. Jeho… Více