Reklamace a odpovědnost za vady dle nového občanského zákoníku ONLINE!

Informace o školení:

Poslechněte si!

Podcast co se na tomto kurzu dozvíte? To vám řekne přímo lektor Mgr. Tomáš Fabík - advokát. 

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno všem, kteří se v praxi zabývají prodejem a reklamacemi, prodejem v e-shopu a poskytovatelům služeb. Tedy manažerům, podnikatelům, obchodníkům, živnostníkům, obchodním zástupcům, nákupčím, vedoucím pracovníkům, prodejcům a reklamačním pracovníkům. Dále též vedoucím prodejen, oddělení péče o zákazníky, pracovníkům backoffice a jednotlivým odběratelům a dodavatelům.

Co mi toto školení přinese?

Orientace v problematice reklamací, reklamačního procesu a odpovědnosti za škodu, dle zcela nové právní úpravy v novém občanském zákoníku. Pochopení aktuální právní úpravy reklamací a reklamačního procesu, vše podáno řečí srozumitelnou i pro neprávníky a laiky. Jasné vymezení práv a povinností prodávajícího a kupujícího a samotný reklamační proces, jeho úskalí a náležitosti, problematika reklamačního řádu, jak se zachovat a na co si dát pozor při reklamaci z pohledu kupujícího i prodávajícího a další.

Co je náplní školení?

  • řízení reklamačního procesu
  • právní úprava platná při vyřizování reklamací
  • nejčastější chyby provozovatele e-shopu, pokutované ze strany ČOI
  • všeobecné obchodní podmínky a reklamační řády
  • klíčové důvody zamítnutí reklamace
  • práva spotřebitele
  • přijetí reklamace a reklamační protokol
  • problémy emailové komunikace se zákazníkem
  • lhůty v reklamačním procesu
  • náležitosti reklamačního procesu
  • vyřízení reklamace a zákonné lhůty
  • vady zjevné a skryté
  • oprava a výměna zboží
  • zrušení smlouvy
  • lhůty k vyřízení reklamace
  • rozdíly reklamačního procesu velkoobchodu a maloobchodu
  • uplatňování reklamací vůči výrobcům a dodavatelům
  • postup při reklamaci
  • odstoupení v e-shopu
  • dopravné
  • náklady účelně spojené s reklamací
  • vzniklé škody z důvodu reklamace
  • odpovědnost za vady, nároky z odpovědnosti a veškeré otázky s tím související
  • ochrana spotřebitele
  • rozhodčí doložky
  • co dělat, když zákazník vrátí poškozené zboží
  • pravomoci České obchodní inspekce
  • praktické příklady, modelové situace, diskuze, aktuální judikatura

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Místo konání:

PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice

BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky

ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE

SENOHRABY - Hotel Sen, Malostranská 344, 251 66 Senohraby

Hodnocení účastníků školení:

Kvalitně zpracovaný kurz, příklady ze života a velmi dobré znalosti p. Fabíka. Děkuji

7.12.2020, zaměstnanci firmy HARTMANN - RICO a.s.

Perfektní úroveň a kvalita kurzu, skvělé školení, profesionální přednášející, ohromující znalosti lektora, individuální přístup k účasníkům

26.1.2021, účastník školení z fy Aquafam a.s.

 

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
19.05.2021
09:00 - 15:00
ONLINE
3.000 ,- + DPH 21%
23.06.2021
09:00 - 15:00
ONLINE
3.000 ,- + DPH 21%
13.07.2021
09:00 - 15:00
Brno
3.000 ,- + DPH 21%
05.08.2021
09:00 - 15:00
ONLINE
3.000 ,- + DPH 21%
01.09.2021
09:00 - 15:00
Praha
3.000 ,- + DPH 21%
21.09.2021
09:00 - 15:00
ONLINE
3.000 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
Standardní 3.000,- 5.700,- 8.100,- na poptávku
Lektoři kurzu:
Mgr. Tomáš Fabík

Mgr. Tomáš Fabík

Lektor je advokát zapsaný v seznamu advokátů České advokátní komory a spolupracuje úzce s dalšími právníky z různých právních odvětví. Jeho… Více