Reklamace a odpovědnost za vady dle nového občanského zákoníku ------------- Účast i ONLINE!
Poslechněte si!
Podcast co se na tomto kurzu dozvíte? To vám řekne přímo lektor Mgr. Tomáš Fabík - advokát.
Co mi toto školení přinese?
Orientace v problematice reklamací, reklamačního procesu a odpovědnosti za škodu, dle zcela nové právní úpravy v novém občanském zákoníku. Pochopení aktuální právní úpravy reklamací a reklamačního procesu, vše podáno řečí srozumitelnou i pro neprávníky a laiky. Jasné vymezení práv a povinností prodávajícího a kupujícího a samotný reklamační proces, jeho úskalí a náležitosti, problematika reklamačního řádu, jak se zachovat a na co si dát pozor při reklamaci z pohledu kupujícího i prodávajícího a další.
Co je náplní školení?
- řízení reklamačního procesu
- právní úprava platná při vyřizování reklamací
- nejčastější chyby provozovatele e-shopu, pokutované ze strany ČOI
- všeobecné obchodní podmínky a reklamační řády
- klíčové důvody zamítnutí reklamace
- práva spotřebitele
- přijetí reklamace a reklamační protokol
- problémy emailové komunikace se zákazníkem
- lhůty v reklamačním procesu
- náležitosti reklamačního procesu
- vyřízení reklamace a zákonné lhůty
- vady zjevné a skryté
- oprava a výměna zboží
- zrušení smlouvy
- lhůty k vyřízení reklamace
- rozdíly reklamačního procesu velkoobchodu a maloobchodu
- uplatňování reklamací vůči výrobcům a dodavatelům
- postup při reklamaci
- odstoupení v e-shopu
- dopravné
- náklady účelně spojené s reklamací
- vzniklé škody z důvodu reklamace
- odpovědnost za vady, nároky z odpovědnosti a veškeré otázky s tím související
- ochrana spotřebitele
- rozhodčí doložky
- co dělat, když zákazník vrátí poškozené zboží
- pravomoci České obchodní inspekce
- praktické příklady, modelové situace, diskuze, aktuální judikatura
-
Pro koho je toto školení určené?
Školení je určeno všem, kteří se v praxi zabývají prodejem a reklamacemi, prodejem v e-shopu a poskytovatelům služeb. Tedy manažerům, podnikatelům, obchodníkům, živnostníkům, obchodním zástupcům, nákupčím, vedoucím pracovníkům, prodejcům a reklamačním pracovníkům. Dále též vedoucím prodejen, oddělení péče o zákazníky, pracovníkům backoffice a jednotlivým odběratelům a dodavatelům.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.
Místo konání:
PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice
BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky
ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE
SENOHRABY - Hotel Sen, Malostranská 344, 251 66 Senohraby
Hodnocení účastníků školení:
Kvalitně zpracovaný kurz, příklady ze života a velmi dobré znalosti p. Fabíka. Děkuji
7.12.2020, zaměstnanci firmy HARTMANN - RICO a.s.
Ceník | 1 osoba | 2 osoby | 3 osoby | více osob |
---|---|---|---|---|
AKCE 1+1 | 2.950,- | 2.950,- | 5.900,- | na poptávku |
Standardní | 2.950,- | 5.605,- | 7.965,- | na poptávku |

Mgr. Tomáš Fabík
Lektor je advokát zapsaný v seznamu advokátů České advokátní komory a spolupracuje úzce s dalšími právníky z různých právních odvětví. Jeho… Více