Reklamace a odpovědnost za vady dle slovenského práva - NOVINKA!

Informace o školení:

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno všem, kteří se v praxi zabývají prodejem a reklamacemi, prodejem v e-shopu a poskytují tak služby slovenským zákazníkům, na základě čehož podléhají režimu slovenských právních předpisů.  Tedy manažerům, podnikatelům, obchodníkům, živnostníkům, obchodním zástupcům, nákupčím, vedoucím pracovníkům, prodejcům a reklamačním pracovníkům. Dále též vedoucím prodejen, oddělení péče o zákazníky, pracovníkům backoffice a jednotlivým odběratelům a dodavatelům.

Co mi toto školení přinese?

Orientace v problematice reklamací, reklamačního procesu a odpovědnosti za škodu, dle aktuální právní úpravy slovenských právních předpisů. Pochopení aktuální právní úpravy reklamací a reklamačního procesu, vše podáno řečí srozumitelnou i pro neprávníky a laiky. Jasné vymezení práv a povinností prodávajícího a kupujícího a samotný reklamační proces, jeho úskalí a náležitosti, problematika reklamačního řádu, jak se zachovat a na co si dát pozor při reklamaci z pohledu kupujícího i prodávajícího a další.

Co je náplní školení?

  • právní úprava platná při vyřizování reklamací
  • nejčastější chyby provozovatele e-shopu a kamenné prodejny, pokutované ze strany SOI
  • všeobecné obchodní podmínky
  • reklamační řád
  • doručování u reklamací (dopisy, maily, sms, hlasový hovor a jejich úskalí)
  • klíčové důvody zamítnutí reklamace, chyby v použití těchto důvodů
  • práva spotřebitele
  • co je a co není zboží na zakázku
  • návody a podmínky užití
  • distanční prodej, e-shop
  • odstoupení v e-shopu, zadržení vrácení peněz
  • případy, kdy od nákupu v e-shopu odstoupit zákazník nemůže
  • dopravné, poštovné a chyby dopravců
  • co dělat, když zákazník vrátí poškozené zboží
  • přijetí reklamace a reklamační protokol
  • lhůty v reklamačním procesu a odkdy běží
  • vyřízení reklamace
  • vady zjevné a skryté
  • oprava a výměna zboží
  • zrušení smlouvy, vracení peněz
  • provozovna a její pravidla
  • požadovaná kvalita zboží, povinnost znaleckého posouzení
  • rozdíly reklamačního procesu velkoobchodu a maloobchodu (spotřebitel x B2B)
  • škoda způsobená vadou výrobku a její smluvní omezení
  • postup při reklamaci
  • náklady účelně spojené s reklamací
  • kdy reklamaci vůbec nepřevzít
  • pravomoci Slovenské obchodní inspekce
  • praktické příklady, modelové situace, diskuze, aktuální judikatura

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Místo konání:

PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice

BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky

ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
10.01.2023
09:00 - 15:00
ONLINE
3.900 ,- + DPH 21%
03.02.2023
09:00 - 15:00
Praha
3.900 ,- + DPH 21%
09.03.2023
09:00 - 15:00
Brno
3.900 ,- + DPH 21%
05.04.2023
09:00 - 15:00
ONLINE
3.900 ,- + DPH 21%
04.05.2023
09:00 - 15:00
Praha
3.900 ,- + DPH 21%
05.06.2023
09:00 - 15:00
Brno
3.900 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
Standardní 3.900,- 7.410,- 10.530,- na poptávku
Lektoři kurzu:
Mgr. Tomáš Fabík

Mgr. Tomáš Fabík

Lektor je advokát zapsaný v seznamu advokátů České advokátní komory a spolupracuje úzce s dalšími právníky z různých právních odvětví. Jeho… Více