Strategie digitálního marketingu E-kurz/účast i ONLINE!
Cítíte také potřebu zlepšit Vaši propagaci na internetu?
Předběhnout konkurenci lze v dnešní době tak, že se na internetu budete orientovat v problematice tvorby reklam, návštěvnosti Vašich stránek, jejich vyhodnocením a řadě dalších nástrojů, které v podstatě nahradí částečně činnost obchodníků. A to je primárně šetření Vašich financí. K tomu Vám jistě pomůže účast na tomto školení.
V rámci kurzu od nás obdržíte studijní materiály a tipy pro Váš další seberozvoj v této oblasti a zejména Vám předáme mnohaleté zkušenosti našich odborníků z praxe.
Co se stane, když své rozhodnutí o účasti na tomto kurzu odložíte?
- Konkurence Vám stejně jako dnes sebere další podstatnou část Vašich potencionálních zákazníků.
- Marketing na internetu se velmi rychle vyvíjí a obstojí pouze ten, kdo něco umí a je připraven, což bez učení nejde.
- Výsledek po absolvování tohoto kurzu opravdu funguje. Nemalé % absolventů tohoto kurzu se k nám vrací na další pokročilé kurzy a s jistotou nás doporučují dál.
Pro koho je toto školení určené?
Školení určené manažerům, marketingovým ředitelům i majitelům firem, kteří v rámci své agendy tvoří nebo se podílejí na tvorbě obchodní a marketingové strategie. Důraz je kladen na online prostředí a na aktuální možnosti, jež nám e-commerce nabízí. Nedržíme se jen základů v podobně PPC, SEO a dalších pojmů, na které také přijde řeč. Školení má výrazný přesah do dalších oblastí jako je obchod, firemní procesy, nastavení práce interního týmu a spolupráce s partnery, branding a další. Jako výstup ze školení má každý účastník jasnou strukturu pro vytvoření strategie pro digitální marketing.
Co mi toto školení přinese?
- Znalosti o možnostech propagace a prodeje v online prostředí
- Rozvinuté strategické myšlení s přesahem do dalších oblastí aktivit společnosti
- Zkušenosti a praktické příklady úspěšných realizovaných strategií a jejich dílčích částí
- Odpovědi na otázky, které si v rámci plánování strategie pokládáte
- Jasně nastavený metodický rámec pro vytvoření funkční strategie a její komunikaci v rámci firmy
- Šablony a nástroje pro efektivní plánování a řízení marketingových aktivit
Co je náplní školení?
- Strategické myšlení jako proces a klíčový motor firmy
- Osvědčené postupy – Business model CANVAS, Marketing CANVAS, S-T-A, see-think-do-care a další vhodné postupy pro plánování celku i dílčích částí strategického plánu
- Inspirace myšlenkovou mapou
- Trendy v e-commerce a inspirace napříč obory podnikání, případové studie
- Marketing vs. Další oddělení a oblasti firmy, aneb Jak nastavit spolupráci, aby se plán mohl stát realitou
- Vliv strategie na vnímání značky (branding), obchodní plány, produktové portfolio a sezonnost vašeho businessu
- Využití jednotlivých komunikačních kanálů a hledání synergií
- Měření, monitoring výsledků a práce s daty v rámci nastavení, validace a vyhodnocení strategie
- Jak nastavit marketingový rozpočet a efektivně rozložit pracovní zátěž a zodpovědnost mezi členy týmu
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.
Místo konání:
PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice
BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky
ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE
SENOHRABY - Hotel Sen, Malostranská 344, 251 66 Senohraby
Ceník | 1 osoba | 2 osoby | 3 osoby | více osob |
---|---|---|---|---|
Standardní | 3.000,- | 5.700,- | 8.100,- | na poptávku |

Kamil Pavlíček
Studoval na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity, obor Psychologie. Během studií byl členem a následně vedoucím týmu externí komunikace AIESEC Brno. Zá… Více