Strategie pro digitální marketing

Informace o školení:

Cítíte také potřebu zlepšit Vaši propagaci na internetu? 

Předběhnout konkurenci lze v dnešní době tak, že se na internetu budete orientovat v problematice tvorby reklam, návštěvnosti Vašich stránek, jejich vyhodnocením a řadě dalších nástrojů, které v podstatě nahradí částečně činnost obchodníků. A to je primárně šetření Vašich financí. K tomu Vám jistě pomůže účast na tomto školení.
V rámci kurzu od nás obdržíte studijní materiály a tipy pro Váš další seberozvoj v této oblasti a zejména Vám předáme mnohaleté zkušenosti našich odborníků z praxe.

Co se stane, když své rozhodnutí o účasti na tomto kurzu odložíte? 

  • Konkurence Vám stejně jako dnes sebere další podstatnou část Vašich potencionálních zákazníků. 
  • Marketing na internetu se velmi rychle vyvíjí a obstojí pouze ten, kdo něco umí a je připraven, což bez učení nejde. 
  • Výsledek po absolvování tohoto kurzu opravdu funguje. Nemalé % absolventů tohoto kurzu se k nám vrací na další pokročilé kurzy a s jistotou nás doporučují dál.

Pro koho je toto školení určené?

Školení určené manažerům, marketingovým ředitelům i majitelům firem, kteří v rámci své agendy tvoří nebo se podílejí na tvorbě obchodní a marketingové strategie. Důraz je kladen na online prostředí a na aktuální možnosti, jež nám e-commerce nabízí. Nedržíme se jen základů v podobně PPC, SEO a dalších pojmů, na které také přijde řeč. Školení má výrazný přesah do dalších oblastí jako je obchod, firemní procesy, nastavení práce interního týmu a spolupráce s partnery, branding a další. Jako výstup ze školení má každý účastník jasnou strukturu pro vytvoření strategie pro digitální marketing.

Co mi toto školení přinese?

  • Znalosti o možnostech propagace a prodeje v online prostředí
  • Rozvinuté strategické myšlení s přesahem do dalších oblastí aktivit společnosti
  • Zkušenosti a praktické příklady úspěšných realizovaných strategií a jejich dílčích částí
  • Odpovědi na otázky, které si v rámci plánování strategie pokládáte
  • Jasně nastavený metodický rámec pro vytvoření funkční strategie a její komunikaci v rámci firmy
  • Šablony a nástroje pro efektivní plánování a řízení marketingových aktivit

Co je náplní školení?

  • Strategické myšlení jako proces a klíčový motor firmy
  • Osvědčené postupy – Business model CANVAS, Marketing CANVAS, S-T-A, see-think-do-care a další vhodné postupy pro plánování celku i dílčích částí strategického plánu
  • Inspirace myšlenkovou mapou
  • Trendy v e-commerce a inspirace napříč obory podnikání, případové studie
  • Marketing vs. Další oddělení a oblasti firmy, aneb Jak nastavit spolupráci, aby se plán mohl stát realitou
  • Vliv strategie na vnímání značky (branding), obchodní plány, produktové portfolio a sezonnost vašeho businessu
  • Využití jednotlivých komunikačních kanálů a hledání synergií
  • Měření, monitoring výsledků a práce s daty v rámci nastavení, validace a vyhodnocení strategie
  • Jak nastavit marketingový rozpočet a efektivně rozložit pracovní zátěž a zodpovědnost mezi členy týmu

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Místo konání:

PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice

BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky

SENOHRABY - Hotel Sen https://www.hotelsen.cz/konference/

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
25.11.2020
09:00 - 16:00
ONLINE
3.487 ,- + DPH 21%
Akce 1+1
27.11.2020
09:00 - 16:00
Praha
3.487 ,- + DPH 21%
13.01.2021
09:00 - 16:00
Brno
3.487 ,- + DPH 21%
15.02.2021
09:00 - 16:00
Praha
3.487 ,- + DPH 21%
24.02.2021
09:00 - 16:00
Senohraby
3.487 ,- + DPH 21%
29.03.2021
09:00 - 16:00
Brno
3.487 ,- + DPH 21%
05.05.2021
09:00 - 16:00
Praha
3.487 ,- + DPH 21%
20.05.2021
09:00 - 16:00
Senohraby
3.487 ,- + DPH 21%
25.06.2021
09:00 - 16:00
Brno
3.487 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
AKCE 1+1 3.487,- 3.487,- 6.974,- na poptávku
Standardní 3.487,- 6.625,- 9.414,- na poptávku
Lektoři kurzu:
 Kamil Pavlíček

Kamil Pavlíček

Studoval na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity, obor Psychologie. Během studií byl členem a následně vedoucím týmu externí komunikace AIESEC Brno. Zá… Více

Mohlo by Vás také zajímat: