SWOT analýza - praktické využití
Informace o školení:
Pro koho je toto školení určené?
Pracovníkům marketingu, kteří pro svou práci potřebují provádět marketingové analýzy a dalším zájemcům, kteří si chtějí nebo potřebují osvojit vybrané analytické postupy.
Co mi toto školení přinese?
Pochopit důležitost analytické činnosti v marketingu, seznámit účastníky s modelem marketingové analytické činnosti, osvojit si vybrané metody analytické činnosti.
Co je náplní školení?
- SWOT analýza jako součást marketingové situační analýzy,
- rozbor silných a slabých stránek podniku,
- praktické provedení SWOT analýzy,
- interpretace výsledků ve vazbě na marketingové cíle a strategie,
- analýza faktorů vnějšího prostředí podniku.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.
Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník | 1 osoba | 2 osoby | 3 osoby | více osob |
---|---|---|---|---|
Standardní | 3.600,- | 6.840,- | 9.720,- | na poptávku |
Lektoři kurzu:

Petra Císařová (Sabudková), DiS
Vystudovala Vyšší odbornou školu Ekonomika a management podniku, se zaměřením na Řízení a zabezpečování jakosti. Ukončením studia získala nejen velice cenné… Více