SWOT analýza - praktické využití E-kurz/účast i ONLINE!
Pro koho je toto školení určené?
Pracovníkům marketingu, kteří pro svou práci potřebují provádět marketingové analýzy a dalším zájemcům, kteří si chtějí nebo potřebují osvojit vybrané analytické postupy.
Co mi toto školení přinese?
Pochopit důležitost analytické činnosti v marketingu, seznámit účastníky s modelem marketingové analytické činnosti, osvojit si vybrané metody analytické činnosti.
Co je náplní školení?
- SWOT analýza jako součást marketingové situační analýzy,
- rozbor silných a slabých stránek podniku,
- praktické provedení SWOT analýzy,
- interpretace výsledků ve vazbě na marketingové cíle a strategie,
- analýza faktorů vnějšího prostředí podniku.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.
Místo konání:
PRAHA – školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice
BRNO – MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky
ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE
Ceník | 1 osoba | 2 osoby | 3 osoby | více osob |
---|---|---|---|---|
AKCE 1+1 | 2.999,- | 2.999,- | 5.998,- | na poptávku |
Standardní | 2.999,- | 5.698,- | 8.097,- | na poptávku |

Petra Císařová DiS.
Vystudovala Vyšší odbornou školu Ekonomika a management podniku, se zaměřením na Řízení a zabezpečování jakosti. Ukončením studia získala nejen velice cenné… Více