Systém a proces řešení reklamací pomocí 8D Reportu

Informace o školení:

Pro koho je toto školení určené?

Kurz je určen pracovníkům reklamačních oddělení, výrobních úseků, logistiky, oddělení kvality – řešitelských týmů, zabývající se interními a externími reklamacemi. Nejen v automotive je třeba v rámci reklamace vyplnit G8D report, a tento velice pomáhá při zjišťování podrobností, příčin a definování a realiazce opatření. Pokud jej použijete kvůli sobě, bude Vám nápomocen při zlepšování vašich výsledků.

Co mi toto školení přinese?

Účastníci se naučí používat jednotlivé metodiky při řešení problémů, reklamací (interních i externích) přímo na vybraném NOK díle nebo problému. Budou schopni týmově řešit problémy dle uvedených metodik a vyplnit 8D report dle požadavků zákazníků.

Co je náplní školení?

  • Řešení problémů a reklamací– související metody a nástroje
  • Metodika Rybí kost (Ishikawa)
  • Metodika 5 Why
  • Metodika PDCA
  • Řešení problémů ve skupině a týmová práce

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Místo konání:

PRAHA – školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice

BRNO – MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky

ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
15.03.2022
09:00 - 15:00
Brno
4.600 ,- + DPH 21%
11.04.2022
09:00 - 15:00
ONLINE
4.600 ,- + DPH 21%
25.05.2022
09:00 - 15:00
Praha
4.600 ,- + DPH 21%
16.06.2022
09:00 - 15:00
ONLINE
4.600 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
Standardní 4.600,- 8.740,- 12.420,- na poptávku
Lektoři kurzu:
 lektor bude upřesněn

lektor bude upřesněn

Více