Cítíte také potřebu zlepšit Vaši propagaci na internetu?
Předběhnout konkurenci lze v dnešní době tak, že se na internetu budete orientovat v problematice tvorby reklam, návštěvnosti Vašich stránek, jejich vyhodnocením a řadě dalších nástrojů, které v podstatě nahradí částečně činnost obchodníků. A to je primárně šetření Vašich financí. K tomu Vám jistě pomůže účast na tomto školení.
V rámci kurzu od nás obdržíte studijní materiály a tipy pro Váš další seberozvoj v této oblasti a zejména Vám předáme mnohaleté zkušenosti našich odborníků z praxe.
Co se stane, když své rozhodnutí o účasti na tomto kurzu odložíte?
- Konkurence Vám stejně jako dnes sebere další podstatnou část Vašich potencionálních zákazníků.
- Marketing na internetu se velmi rychle vyvíjí a obstojí pouze ten, kdo něco umí a je připraven, což bez učení nejde.
- Výsledek po absolvování tohoto kurzu opravdu funguje. Nemalé % absolventů tohoto kurzu se k nám vrací na další pokročilé kurzy a s jistotou nás doporučují dál.
Pro koho je toto školení určené?
Školení je určeno všem, kteří chtějí na LinkedInu budovat svou osobní nebo firemní značku, vytvářet kvalitní a aktivní network kontaktů a podpořit nábor talentů nebo akvizici zákazníků.
Co mi toto školení přinese?
Dozvíte se, jak efektivně pracovat s klíčovým komunikačním kanálem pro personalisty, kterým LinkedIn v dnešní době je. Zjistíte, jak můžete svou firmu prezentovat potenciálním kandidátům, ale i potenciálním klientům. Školení probíhá interaktivní formou, kde kromě teorie, novinek a trendů uvidíte úspěšné případové studie, a tak rovnou vylepšíte své profily a naplánujete pod vedením lektora první kroky k zviditelnění své značky na LinkedInu.
Co je náplní školení?
- Jak vytvořit špičkový profil na LinkedInu – osobnost / firma
- Jak s LinkedInem začít, když s ním vaše firma zatím nepracuje?
- Jak aktivně rozvíjet svou síť kontaktů a být vidět?
- Jaká data sledovat a jak své úsilí na LinkedIn vyhodnotit (KPIs)?
- Kdy se vyplatí investovat do reklamy LinkedInu? A jak takovou reklamu vytvořit?
- Jak z LinkedIn získat nové poptávky a klíčové kontakty?
- V čem firmy na LN nejčastěji chybují a čemu se raději vyhnout?
- Quick wins – chytrá vylepšení, na která se nemusíme nadřít
- Jak si vytvořit jasnou strategii a dlouhodobý komunikační plán na LinkedInu?
- Případové studie těch, kteří to dělají opravdu dobře (případové studie jsou obvykle vybírány s ohledem na obory v nichž působíte vy – účastníci kurzu, tak aby pro vás byly co nejvíce přínosné!).
- Prostor pro diskuzi a dotazy účastníků
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení.
Místo konání: