Efektivní uzavírací techniky a zvládání námitek v obchodním jednání

Buďte přesvědčiví, pochopte psychologii kupujících a zvyšte svůj prodej hned teď. Pracujte s emocemi, komunikujte a ovládejte se. Staňte se úspěšným obchodníkem!

Více detailů
  • Nová témata Nová témata
  • Obchod, nákup a prodej Obchod, nákup a prodej

Nejbližší termíny školení

Mám zájem o školení na míru
Brno 4900 Kč + DPH 21%
Objednat
Online 4400 Kč + DPH 21%
Objednat
Praha 5300 Kč + DPH 21%
Objednat
Brno 4900 Kč + DPH 21%
Objednat
Online 4400 Kč + DPH 21%
Objednat
Mám zájem o školení na míru

Lektoři kurzu

  • Profilova foto
    Vít Buchta
    Krizový manažer, teambuildingový specialista a interim manažer.

    Má více než desetiletou lektorskou a interim manažerskou praxi, a také dlouholetou praxi v managementu firem v České republice i v zahraničí. Při lektorování využívá praxe a osobní zkušenost v oboru.

    Vice informací

Detaily

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno obchodníkům, obchodním zástupcům, Key Account manažerům, manažerům prodeje.

Co mi toto školení přinese?

Absolvováním školení se naučíte zvládat námitky a osvojíte si obchodní argumentaci. Budete umět lépe komunikovat, pracovat s emocemi a ovládat se za účelem dosažení cíle. Budete umět lépe analyzovat situace a rozumět svému obchodnímu protějšku. Školení je doplněno o příklady z praxe a nedílnou součástí je prostor pro diskuzi. 

Co je náplní školení?

  • Komunikace/prodej na racionální, iracionální a emocionální úrovni
  • Zvládání námitek, námitka na cenu
  • Metoda PNZ
  • Akvizice nových zákazníků v 21. století a využití sociálních sítí
  • Buďte přesvědčiví, pochopte psychologii kupujících a zvyšte svůj prodej hned teď – verbální a neverbální komunikace v obchodě
  • Somatické markery a proč lidé nakupují 
  • Zjistěte klientovu představu a řekněte mu svůj příběh, odpovězte svým příběhem
  • Přines obchod, odnes obchod
  • Nabídněte klientovi více hned, jakmile kývne na první nabídku
  • Nabídněte jim méně hned, jakmile vás odmítnou, kombinujte produkty
  • Pracujte s emocemi, komunikujte a ovládejte se
  • Vytvořte a udržujte tlak na uzavření zakázky, uzavírací techniky
  • Jak být jiný než konkurence
  • Uzavírací techniky a práce s nimi
  • Prodej napříč organizací zákazníka - navazování a udržování kontaktů
  • Analýza situace a nalezení potřeb klienta – diagnostika klienta a kontaktní fáze
  • Rozhodovací fáze – impulzy k rozhodnutí
  • Rozhodnutí - kritéria, role a motivace účastníků rozhodovacího procesu
  • "Ne" jako jedna z úspěšných prodejních strategií
  • Syndrom „feťák“
  • Prostor pro diskuzi.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda, pokud není školení ONLINE.

Místo konání:



Přečtěte si také

STRAŠÁK JMÉNEM BOZP A PO

Nečekejte, až se něco stane. Neriskujte, že se některý z Vašich zaměstnanců zraní nebo hůře. Neplaťte zbytečné peníze za...

POVINNOSTI K ZAJIŠTĚNÍ BOZP OBSAHUJE I NORMA ISO 9001

Před rokem nás oslovil klient s požadavkem na zavedení systému ISO 9001 – nic neobvyklého. Začali jsme intenzivně spolup...

ISO 45001:2018 NAMÍSTO OHSAS 18001:2007

ISO norma 45001 - nový standart bývalé OHSAS 18001

Poptávkový formulář