Instagram praktické rady a tipy
Cítíte také potřebu zlepšit Vaši propagaci na internetu?
Předběhnout konkurenci lze v dnešní době tak, že se na internetu budete orientovat v problematice tvorby reklam, návštěvnosti Vašich stránek, jejich vyhodnocením a řadě dalších nástrojů, které v podstatě nahradí částečně činnost obchodníků. A to je primárně šetření Vašich financí. K tomu Vám jistě pomůže účast na tomto školení.
V rámci kurzu od nás obdržíte studijní materiály a tipy pro Váš další seberozvoj v této oblasti a zejména Vám předáme mnohaleté zkušenosti našich odborníků z praxe.
Co se stane, když své rozhodnutí o účasti na tomto kurzu odložíte?
- Konkurence Vám stejně jako dnes sebere další podstatnou část Vašich potencionálních zákazníků.
- Marketing na internetu se velmi rychle vyvíjí a obstojí pouze ten, kdo něco umí a je připraven, což bez učení nejde.
- Výsledek po absolvování tohoto kurzu opravdu funguje. Nemalé % absolventů tohoto kurzu se k nám vrací na další pokročilé kurzy a s jistotou nás doporučují dál.
Pro koho je toto školení určené?
Školení je určeno pro marketéry, brand manažery a především pro správce Instagramových profilů. Jedná se o jedno z nejinteraktivnějších marketingových školení. Účastníci si po absolvování teoretického základu vyzkouší tvorbu obsahového plánu, a především tvorbu konkrétních příspěvků od focení, úpravy fotografie až po copywriting.
Co mi toto školení přinese?
- Úplný začátečník bude po absolvování školení schopný kvalitně spravovat Instagramový profil společnosti
- Pokročilý správce zdokonalí své dovednosti v oblasti focení, úpravy fotografií a copywritingu
- Všichni účastníci si odnesou velkou porci tipů, nápadů a inspirace do své práce
Co je náplní školení?
- Teoretický základ práce s Instagramem a jeho rolí v rámci marketingových aktivit firmy/projektu
- Zásady kvalitní práce s vizuální stránkou – kompozice a tonalita fotografie, soulad obsahu Instagramového profilu se značkou, a další
- Copywriting a jeho specifika na Instagramu
- Případové studie úspěšných Instagramových profilů
- Praktické tipy a ukázky z praxe
- Zásady úspěšného budování Instagramového publika – co dělat a čemu se vyhnout
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení.
Místo konání:
ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE
Ceník | 1 osoba | 2 osoby | 3 osoby | více osob |
---|---|---|---|---|
Standardní | 3.900,- | 7.410,- | 10.530,- | na poptávku |

Kamil Pavlíček
Studoval na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity, obor Psychologie. Během studií byl členem a následně vedoucím týmu externí komunikace AIESEC Brno. Zá… Více