Reklamace a odpovědnost za vady dle novely občanského zákoníku 2023

Máte na starosti řešení reklamací a potřebujete se v této problematice zorientovat? Víte jak správně postupovat v souladu s právními požadavky a na co má a nemá klient nárok? Vše se dozvíte na jednom z našich nejžádanějších školení.

Více detailů

Nejbližší termíny školení

Mám zájem o školení na míru
Praha 4500 Kč + DPH 21%
Objednat
online 3600 Kč + DPH 21%
Objednat
Brno 4100 Kč + DPH 21%
Obsazeno
Brno 4100 Kč + DPH 21%
Objednat
Praha 4500 Kč + DPH 21%
Objednat
online 3600 Kč + DPH 21%
Objednat
Brno 4500 Kč + DPH 21%
Objednat
online 3600 Kč + DPH 21%
Objednat
Brno 4100 Kč + DPH 21%
Objednat
online 3600 Kč + DPH 21%
Objednat
Praha 4500 Kč + DPH 21%
Objednat
online 3600 Kč + DPH 21%
Objednat
Brno 4100 Kč + DPH 21%
Objednat
Mám zájem o školení na míru

Lektoři kurzu

  • Profilova foto
    Tomáš Fabík
    Právník, lektor, poradce

    Právník, kterého budete na školení doslova hltat. Je nabitý informacemi a požadavky zákonů, které sype z rukávu a podává je zábavně. Jeho historky, zkušenosti z praxe a právní příklady jsou tak zábavné a poučné

    Vice informací

Detaily

Poslechněte si!

Podcast co se na tomto kurzu dozvíte? To vám řekne přímo lektor Mgr. Tomáš Fabík - advokát. 

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno všem, kteří se v praxi zabývají prodejem a reklamacemi, prodejem v e-shopu a poskytovatelům služeb. Tedy manažerům, podnikatelům, obchodníkům, živnostníkům, obchodním zástupcům, nákupčím, vedoucím pracovníkům, prodejcům a reklamačním pracovníkům. Dále též vedoucím prodejen, oddělení péče o zákazníky, pracovníkům backoffice a jednotlivým odběratelům a dodavatelům.

Co mi toto školení přinese?

Orientace v problematice reklamací, reklamačního procesu a odpovědnosti za škodu, dle zcela nové právní úpravy v novém občanském zákoníku. Pochopení aktuální právní úpravy reklamací a reklamačního procesu, vše podáno řečí srozumitelnou i pro neprávníky a laiky. Jasné vymezení práv a povinností prodávajícího a kupujícího a samotný reklamační proces, jeho úskalí a náležitosti, problematika reklamačního řádu, jak se zachovat a na co si dát pozor při reklamaci z pohledu kupujícího i prodávajícího a další.

Co je náplní školení?

    • změny v reklamacích podle novely 2023
    • nároky zákazníka při vadách zboží
    • změny v povinnostech kamenných prodejen 2023
    • změny v povinnostech e-shopů 2023
    • slevové akce, spotřebitelské recenze
    • právní úprava platná při vyřizování reklamací,
    • nejčastější chyby provozovatele e-shopu a kamenné prodejny, pokutované ze strany ČOI,
    • všeobecné obchodní podmínky,
    • reklamační řád,
    • klíčové důvody zamítnutí reklamace, chyby v použití těchto důvodů,
    • doručování u reklamací (dopisy, maily, sms, hlasový hovor a jejich úskalí),
    • co je a co není zboží na zakázku,
    • návody a podmínky užití,
    • distanční prodej, e-shop,
    • odstoupení v e-shopu, zadržení vrácení peněz,
    • kompenzace, náhrada škody
    • případy, kdy od nákupu v e-shopu odstoupit zákazník nemůže,
    • dopravné, poštovné a chyby dopravců,
    • co dělat, když zákazník vrátí poškozené zboží,
    • přijetí reklamace a reklamační protokol,
    • lhůty v reklamačním procesu a možnosti jejich prodloužení,
    • vyřízení reklamace,
    • vady zjevné a skryté,
    • oprava a výměna zboží,
    • zrušení smlouvy, vracení peněz,
    • požadovaná kvalita zboží,
    • rozdíly reklamačního procesu velkoobchodu a maloobchodu (spotřebitel x B2B),
    • škoda způsobená vadou výrobku a její smluvní omezení,
    • náklady spotřebitele účelně spojené s reklamací,
    • pravomoci České obchodní inspekce,
    • praktické příklady, modelové situace, diskuze, aktuální judikatura.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda, pokud není školení ONLINE.

Místo konání:

Přečtěte si také

STRAŠÁK JMÉNEM BOZP A PO

Nečekejte, až se něco stane. Neriskujte, že se některý z Vašich zaměstnanců zraní nebo hůře. Neplaťte zbytečné peníze za...

POVINNOSTI K ZAJIŠTĚNÍ BOZP OBSAHUJE I NORMA ISO 9001

Před rokem nás oslovil klient s požadavkem na zavedení systému ISO 9001 – nic neobvyklého. Začali jsme intenzivně spolup...

ISO 45001:2018 NAMÍSTO OHSAS 18001:2007

ISO norma 45001 - nový standart bývalé OHSAS 18001

Poptávkový formulář