Sociální sítě

Informace o školení:

Cítíte také potřebu zlepšit Vaši propagaci na internetu? 

Předběhnout konkurenci lze v dnešní době tak, že se na internetu budete orientovat v problematice tvorby reklam, návštěvnosti Vašich stránek, jejich vyhodnocením a řadě dalších nástrojů, které v podstatě nahradí částečně činnost obchodníků. A to je primárně šetření Vašich financí. K tomu Vám jistě pomůže účast na tomto školení.
V rámci kurzu od nás obdržíte studijní materiály a tipy pro Váš další seberozvoj v této oblasti a zejména Vám předáme mnohaleté zkušenosti našich odborníků z praxe.

Co se stane, když své rozhodnutí o účasti na tomto kurzu odložíte? 

  • Konkurence Vám stejně jako dnes sebere další podstatnou část Vašich potencionálních zákazníků. 
  • Marketing na internetu se velmi rychle vyvíjí a obstojí pouze ten, kdo něco umí a je připraven, což bez učení nejde. 
  • Výsledek po absolvování tohoto kurzu opravdu funguje. Nemalé % absolventů tohoto kurzu se k nám vrací na další pokročilé kurzy a s jistotou nás doporučují dál.

Pro koho je toto školení určené?

Školení určené marketingovým specialistům, manažerům, a především správcům sociálních sítí. O významu sociálních sítí v rámci marketingových aktivit snad již dnes nikdo nepochybuje. Jsou prostředím, kterému vaši potenciální zákazníci dobrovolně věnují svůj čas a pozornost. Proto byste zde měli být i vy a vaše firma, proto byste měli vědět, jak zaujmout a jak překonat konkurenci. Školení je určeno těm, kteří chtějí umět pro svou značku vytěžit víc ze sociálních sítí jako jsou Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube a další.

Co mi toto školení přinese?

  • Velmi dobrý přehled napříč hlavními sociálními sítěmi
  • Účastník bude schopen vyhodnotit přínos sociálních sítí pro svůj business a naplánovat akční kroky pro zvýšení výkonu
  • I začátečník bude po absolvování školení schopen spravovat sociální sítě
  • Pokročilý uživatel získá novou inspiraci pro svou práci a řadu užitečných tipů s ohledem na aktuální trendy

Co je náplní školení?

  • Přehled sociálních sítí, jejich předností a specifik.
  • Jak si vytvořit akční plán pro správu sociálních sítí a pro tvorbu obsahu.
  • Jak řídit sociální sítě, aneb Co kam dávat a v čem je odlišit?
  • Jak začít budovat stránku a publikum na sociálních sítích.
  • Co funguje a čemu se naopak vyhnout?
  • Jak fungují reklamy na sociálních sítích?
  • Typologie uživatelů sociálních sítí a jak si vybrat správné persony, se kterými komunikujete?
  • Jak řešit krizovou komunikaci na sociálních sítích a jak zvládnout „hejtry“?
  • Jak na spolupráci s influencery a co od toho očekávat?
  • Co všechno musíte (u)dělat, aby sociální sítě fungovaly a přinášely výsledky?
  • Jaká data sledovat a jak vyhodnotit, zda to děláte dobře?
  • Jak udělat audit vlastních i konkurenčních sociálních sítí?
  • Případové studie úspěšných profilů a tipy pro rychlé zlepšení.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Místo konání:

PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice

BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky

SENOHRABY - Hotel Sen https://www.hotelsen.cz/konference/

 

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
19.10.2020
09:00 - 16:00
Praha
3.487 ,- + DPH 21%
22.10.2020
09:00 - 16:00
Senohraby
3.487 ,- + DPH 21%
24.11.2020
09:00 - 16:00
Praha
3.487 ,- + DPH 21%
26.11.2020
09:00 - 16:00
Brno
3.487 ,- + DPH 21%
30.11.2020
09:00 - 16:00
Senohraby
3.487 ,- + DPH 21%
21.01.2021
09:00 - 16:00
Brno
3.487 ,- + DPH 21%
25.02.2021
09:00 - 16:00
Praha
3.487 ,- + DPH 21%
19.03.2021
09:00 - 16:00
Senohraby
3.487 ,- + DPH 21%
01.04.2021
09:00 - 16:00
Brno
3.487 ,- + DPH 21%
14.05.2021
09:00 - 16:00
Praha
3.487 ,- + DPH 21%
04.06.2021
09:00 - 16:00
Senohraby
3.487 ,- + DPH 21%
15.06.2021
09:00 - 16:00
Brno
3.487 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
Standardní 3.487,- 6.625,- 9.414,- na poptávku
Lektoři kurzu:
 Kamil Pavlíček

Kamil Pavlíček

Studoval na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity, obor Psychologie. Během studií byl členem a následně vedoucím týmu externí komunikace AIESEC Brno. Zá… Více

Mohlo by Vás také zajímat: