Vyhledávání

Obchodní akademie

Zkušený lektor s mnohaletou obchodní praxí Vám předá spoustu praktických rad a poznatků k úspěšnému obchodnímu jednání.

Více detailů
  • Nová témata Nová témata
  • Řízení firem - procesy, projekty, rizika a krize Řízení firem - procesy, projekty, rizika a krize
  • Manažeři a vedoucí Manažeři a vedoucí
  • Obchod, nákup a prodej Obchod, nákup a prodej

Nejbližší termíny školení

Mám zájem o školení na míru
živě online 9800 Kč + DPH 21%
Objednat
Brno 10800 Kč + DPH 21%
Objednat
živě online 9800 Kč 8800 Kč + DPH 21%
Objednat
Praha 11600 Kč 10600 Kč + DPH 21%
Objednat
Brno 10800 Kč 9800 Kč + DPH 21%
Objednat
živě online 9800 Kč + DPH 21%
Objednat
Praha 11600 Kč + DPH 21%
Objednat
Brno 10800 Kč + DPH 21%
Objednat
živě online 9800 Kč + DPH 21%
Objednat
Mám zájem o školení na míru

Lektoři kurzu

  • Profilova foto
    Vít Buchta
    Krizový manažer, teambuildingový specialista a interim manažer.

    Má více než desetiletou lektorskou a interim manažerskou praxi, a také dlouholetou praxi v managementu firem v České republice i v zahraničí. Při lektorování využívá praxe a osobní zkušenost v oboru.

    Vice informací

Detaily

Pro koho je školení určené?

Obchodním zástupcům, manažerům, prodejcům a všem, kteří se zabývají prodejem zboží či služeb.

Co mi toto školení přinese?

Získáte tipy pro úspěšný prodej v dynamicky se měnícím obchodním prostředí. Zdokonalíte se v profesionální komunikaci s klientem a osvojíte si techniky jak úspěšně obchod dokončit. Součástí kurzu je i seznámení s efektivním využíváním CRM k podpoře prodeje.

Co je náplní školení?

  • Buďte cílevědomí a v kontaktu s partnerem
  • Jednání podle priorit
  • Efektivní plánování pracovního času
  • Aspekty efektivní verbální a neverbální komunikace
  • Členění klientů podle emoční typologie, typologie podle smyslového vnímání, typologie podle pracovních typů, 
  • Zásady empatického aktivního naslouchání
  • Struktura obchodního jednání
  • Jak pracovat s očekáváními a potřebami klienta?
  • Jak vytvořit zájem klienta o nákup produktu a služby?
  • Zřejmé a skryté potřeby
  • Jak rozeznat úroveň zájmu o realizaci obchodu u klienta?
  • Zdolávání námitek
  • Prodej na různých úrovních
  • Plánování komunikace
  • Jak efektivně zvládat obchodní telefonní hovory
  • Asertivní práva a techniky
  • Umění vyjednávat
  • Šest klíčových složek pro zdárné vyjednávání
  • Taktiky a protiopatření při vyjednávání
  • Pravidla dělání ústupků
  • Psychologie tvorby a příjmu ústupků
  • Hledání proměnných, o kterých lze vyjednávat
  • Jak zvládnout mrtvý bod
  • Neústupný a efektivní vyjednavač
  • Desatero pro práci s námitkami
  • Závěr rozhovoru při vyjednávání.
  • Obtížné situace při tvorbě a použití argumentů při vyjednávání
  • Zásady v řízení lidí a interní vyjednávání
  • Nácvik vyjednávacích technik - FPOOP.
  • CRM jako interakce
  • CRM jako výměna pozitivních a negativních podnětů
  • Prvky kvality CRM
  • Druhy konkurence a CRM
  • CRM a úloha zákazníka (Zákazník podnik – dynamický vztah)
  • Komplexnost jako základní předpoklad úspěšnosti projektů CRM
  • Plánování projektu implementace CRM, řízení rizik (složení pracovního týmu, týmové spolupráce, vnitřní zákazník)
  • Reporting v rámci projektu CRM

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda, pokud není školení ONLINE.

Místo konání:

Mohlo by vás také zajímat

Přečtěte si také

BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI

Soustavné investování do BOZP a zdraví neohrožujícího pracovního prostředí je velmi potřebné a pro zaměstnavatele přínos...

STRAŠÁK JMÉNEM BOZP A PO

Nečekejte, až se něco stane. Neriskujte, že se některý z Vašich zaměstnanců zraní nebo hůře. Neplaťte zbytečné peníze za...

POVINNOSTI K ZAJIŠTĚNÍ BOZP OBSAHUJE I NORMA ISO 9001

Před rokem nás oslovil klient s požadavkem na zavedení systému ISO 9001 – nic neobvyklého. Začali jsme intenzivně spolup...

Poptávkový formulář

Vyplněním pole IČO umožníte formuláři předvyplnění údajů o společnosti.