Vyhledávání

Celostátně působící a uznávaná skupina 14 firem využila našich služeb a nechala své zaměstnance proškolit na téma umělé inteligence a jejího využití v praxi | mbk.cz

Hana
led 11, 2024

Naše školení Umělá inteligence a její využití v praxi boří historické rekordy!

A není se čemu divit. Koncept a celý průběh školení je vyvinut tak, aby uspokojil opravdu každého klienta. Již jsme zaškolili stovky jedinců a desítky firem. Znalostí z kurzu využívají lidé na nejrůznějších pozicích, od personalistů a obchodníků, přes manažery a majitele firem, až po makléře nebo živnostníky. Rukama našich lektorů prošly banky, univerzity, státní orgány, obchodní komory, pojišťovny, developerské firmy, nespočet firem z průmyslového odvětví, nemocnice, certifikační společnosti, automotive, a mohli bychom pokračovat dál a dál.

V lednu náš kurz navštívili zaměstnanci věhlasné a obrovsky prosperující Skupiny AD Group, v čele s jejím majitelem. Moc nás těší, že jejich zpětná vazba je více než pozitivní a že jsme mohli inspirovat a ukázat cestu, jak využít nástrojů umělé inteligence ke zjednodušení a zefektivnění každodenní práce. Navíc lze spoustu pracovních povinností urychlit a my se tak můžeme věnovat dalším, leckdy stěžejním aktivitám. Věříme, že i ve skupině AD Group najdou své využití AI a budou spokojeni s budoucími výsledky.

navrh-bez-nazvu-5.png Online kurz umělé inteligence s panem Chýlou hodnotíme jako přínosný a vhodný jak pro úplné začátečníky, tak pro mírně pokročilé v práci s umělou inteligencí. V rámci školení jsme se seznámili s širokou paletou nástrojů pro generování textu, obrázků, tabulkových souborů, prezentací, mluveného slova a mnoho dalšího. Zároveň kurz dobře informoval o nejnovějších funkcích posledních verzí těchto nástrojů a jejich porovnání. Velmi oceňujeme interaktivitu kurzu a možnost prakticky si vyzkoušet všechny představené nástroje. Děkujeme.

Radoslav Kobza, majitel, Skupina AD Group

Michal Kobza, specialista rozvoje organizace, Skupina AD Group

mezerník v textu_web články.png

Recenzí je tolik, že je nestíháme všechny zveřejňovat, malá ochutnávka zde. Co všechno se na školení dozvíte najdete v anotaci školení nebo v tomto článku.

A jaké jsou prvotní reakce našich klientů? 😊

mezerník v textu_web články.png

Nechce se vám zdlouhavě číst nebo vyhledávat informace na našich stránkách? Rovnou nám zavolejte a dozvíte se vše podstatné: 731 506 511

Pamatujte, přihlásit se můžete na jakýkoliv z termínů otevřených školení (online, Brno, Praha) nebo pro vás připravíme školení na míru. Lektor přijede za vámi a skupinu zaměstnanců zaškolí dle vašich aktuálních potřeb, navíc přizpůsobí obsah školení a bude připraven na obrovský prostor dotazů, interaktivní tvoření a ukázky z praxe v přímém přenosu. Na tohle je specialista náš skvělý lektor a poradce Mgr. Marek Chýla.

Neváhejte a přidejte se k tisícům dalších spokojených klientů! Tým MBK Consulting

Poptávkový formulář

Vyplněním pole IČO umožníte formuláři předvyplnění údajů o společnosti.