Novela zákona (od 1.1.2022) o elektronických komunikacích a vliv na marketing

Informace o školení:

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určena obchodníkům, pracovníkům v reklamě, živnostníkům, obchodním zástupcům, nákupčím, telemarketérům, vedoucím pracovníkům, prodejcům a reklamačním pracovníkům. Dále též vedoucím prodejen, oddělení péče o zákazníky, pracovníkům backoffice a jednotlivým odběratelům a dodavatelům.

Co mi toto školení přinese?

Cílem semináře je přinést přehled o aktuální právní úpravě, kterou přináší novela zákona o elektronických komunikacích v roce 2022, kde je významným způsobem změněna a zpřísněna nová úprava cookies a telemarketingu. Seznámíte se s tím, jakými způsoby můžete nabízet Vaše zboží, jaká reklama je přípustná a jaká je naopak zakázaná a jak zasílat newslettery a provádět telemarketing efektivně v souladu se zákonem. Vysvětlíme vám, jak se tyto změny projeví ve Vaší obchodní činnosti a jaký vliv mají na GDPR Vaší firmy i zákazníků a také na návaznost správných a naopak nesprávných postupů při nabízení služeb e-mailem, telefonem, sociální sítí, podomně či jinou formou oslovování zákazníků. Vysvětlíme si, co je oprávněný zájem prodejce, co jsou tzv. účastnické seznamy a jak se tvoří, co je marketingovou komunikací a co je klamavou a nepřípustnou reklamou. Podíváme se i na možnosti kontaktování čísel z vlastní databáze a veřejných zdrojů a vysvětlíme, jak je možné používat dříve získané souhlasy s marketingovou komunikací. K tomu všemu dostanete mnoho praktických příkladů a situací z praxe.

Lektor je schopen na požádání obsah školení upravit tak, aby vyhovovalo specifickým potřebám, přáním a dotazům účastníků. Vše podáno srozumitelnou řečí pro neprávníky a laiky.

Co je náplní školení?

  • telemarketing,
  • newslettery,
  • zasílání obchodních sdělení mailem,
  • účastnické seznamy,
  • remarketing a profilování,
  • databáze zákazníků z veřejných zdrojů,
  • dříve získané souhlasy s marketingovou komunikací,
  • oprávněný zájem dodavatele zboží a služeb,
  • povolené, zakázané, srovnávací a klamavé způsoby reklamy,
  • slevy a „nejlevnější“ ceny,
  • co jsou cookies,
  • opt-in a opt-out princip,
  • uzavírání smluv mimo provozovnu firmy,
  • možnosti obchodních zástupců při nabídce zboží a služeb,
  • IAB, GDPR a osobní údaje,
  • sankce ČOI a Úřadu pro ochranu osobních údajů,
  • praktické příklady, modelové situace, diskuse, aktuální judikatura.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály a osvědčení.

Místo konání:

ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
18.08.2022
09:00 - 13:00
ONLINE
3.700 ,- + DPH 21%
19.09.2022
09:00 - 13:00
ONLINE
3.700 ,- + DPH 21%
24.10.2022
09:00 - 13:00
ONLINE
3.700 ,- + DPH 21%
02.12.2022
09:00 - 13:00
ONLINE
3.700 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
Standardní 3.700,- 7.030,- 9.990,- na poptávku
Lektoři kurzu:
Mgr. Tomáš Fabík

Mgr. Tomáš Fabík

Lektor je advokát zapsaný v seznamu advokátů České advokátní komory a spolupracuje úzce s dalšími právníky z různých právních odvětví. Jeho… Více