Reklamace a odpovědnost za vady dle slovenského práva
Pro koho je toto školení určené?
Školení je určeno všem, kteří se v praxi zabývají prodejem a reklamacemi, prodejem v e-shopu a poskytují tak služby slovenským zákazníkům, na základě čehož podléhají režimu slovenských právních předpisů. Tedy manažerům, podnikatelům, obchodníkům, živnostníkům, obchodním zástupcům, nákupčím, vedoucím pracovníkům, prodejcům a reklamačním pracovníkům. Dále též vedoucím prodejen, oddělení péče o zákazníky, pracovníkům backoffice a jednotlivým odběratelům a dodavatelům.
Co mi toto školení přinese?
Orientace v problematice reklamací, reklamačního procesu a odpovědnosti za škodu, dle aktuální právní úpravy slovenských právních předpisů. Pochopení aktuální právní úpravy reklamací a reklamačního procesu, vše podáno řečí srozumitelnou i pro neprávníky a laiky. Jasné vymezení práv a povinností prodávajícího a kupujícího a samotný reklamační proces, jeho úskalí a náležitosti, problematika reklamačního řádu, jak se zachovat a na co si dát pozor při reklamaci z pohledu kupujícího i prodávajícího a další.
Co je náplní školení?
- právní úprava platná při vyřizování reklamací
- nejčastější chyby provozovatele e-shopu a kamenné prodejny, pokutované ze strany SOI
- všeobecné obchodní podmínky
- reklamační řád
- doručování u reklamací (dopisy, maily, sms, hlasový hovor a jejich úskalí)
- klíčové důvody zamítnutí reklamace, chyby v použití těchto důvodů
- práva spotřebitele
- co je a co není zboží na zakázku
- návody a podmínky užití
- distanční prodej, e-shop
- odstoupení v e-shopu, zadržení vrácení peněz
- případy, kdy od nákupu v e-shopu odstoupit zákazník nemůže
- dopravné, poštovné a chyby dopravců
- co dělat, když zákazník vrátí poškozené zboží
- přijetí reklamace a reklamační protokol
- lhůty v reklamačním procesu a odkdy běží
- vyřízení reklamace
- vady zjevné a skryté
- oprava a výměna zboží
- zrušení smlouvy, vracení peněz
- provozovna a její pravidla
- požadovaná kvalita zboží, povinnost znaleckého posouzení
- rozdíly reklamačního procesu velkoobchodu a maloobchodu (spotřebitel x B2B)
- škoda způsobená vadou výrobku a její smluvní omezení
- postup při reklamaci
- náklady účelně spojené s reklamací
- kdy reklamaci vůbec nepřevzít
- pravomoci Slovenské obchodní inspekce
- praktické příklady, modelové situace, diskuze, aktuální judikatura
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.
Místo konání:
PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice
BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky
ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE
Ceník | 1 osoba | 2 osoby | 3 osoby | více osob |
---|---|---|---|---|
Standardní | 3.900,- | 7.410,- | 10.530,- | na poptávku |

Mgr. Tomáš Fabík
Lektor je advokát zapsaný v seznamu advokátů České advokátní komory a spolupracuje úzce s dalšími právníky z různých právních odvětví. Jeho… Více