Jak zaměstnanec vaší firmě vydělá peníze?

 

Když se zeptám Vás: „Co vše dělají vaši podřízení, a jak?“ a „Dokážete vyhodnotit, zda pracují efektivně?“ nebo „Vědí, kdy mohou rozhodnout a o čem? Znají své pravomoci?“ Odpovíte mi s jistotou vždycky „ANO?“ Jste o tom skálopevně přesvědčení? I náš klient byl, než jsme mu otevřeli oči...

 


IT PC

      K tomu poskytují internetové připojení místním obyvatelům z okolí, a proč taky ne. Jendou takhle v neděli zazvoní technikovi mobil, že panu Novákovi nejde internet. Pan servisní technik, aniž by si ověřil cokoliv v databázi (je přece doma na pohotovosti) se snaží vyjít zákazníkovi vstříc, a internetové připojení mu opravit vzdáleně – což se nepovedlo, a chyba nebyla na straně poskytovatele internetu. Sedne tedy do auta (služebního) a dojede k panu Novákovi osobně, aby zjistil, že problém je technického charakteru a bude třeba koupit novou anténu na příjem internetu. „Nevadí“ povídá pan servisní technik „Ve skladu, který je vzdálen jen 30km ji máme, tak já pro ni dojedu a nainstaluju Vám ji.“


     Také ve firmě všem zaměstnancům zdůrazňujete, jak je zákazník důležitý? Že máte ojedinělý prozákaznický přístup? Zrovna minule jsem se setkala s krásným – odstrašujícím případem „prozákaznického přístupu“. Jedna firma poskytuje komponenty a služby pro televizní a kabelové vysílání. HelpDesk a tým servisních techniků s pohotovostí 24/7 je nutností, když máte zákazníky se servisní smlouvou a garantujete jim reakční dobu do 1h.


Zajímá Vás, jak příběh pokračuje? Podívejte se na další čás

Sledujte nás a naše webové stránky.

Vše je o procesním přístupu, takže se klidně přihlašte na školení Procesní přístup v praxi, kde se dozvíte víc.
 

 

 

 

 

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
24.08.2020
09:00 - 16:00
Brno
3.587 ,- + DPH 21%
05.10.2020
09:00 - 16:00
Praha
3.587 ,- + DPH 21%
13.11.2020
09:00 - 16:00
Brno
3.587 ,- + DPH 21%
11.2.2020 • Tým MBK Consulting, s.r.o.