Vyhledávání

Novela zákona (od 1.1.2022) o elektronických komunikacích a vliv na marketing

Máte na starosti firemní marketingovou komunikaci se zákazníky? Potřebujete vědět co přinesla novela Zákona o elektronických komunikacích z roku 2022? Pak neváhejte, přihlaste se na náš kurz a zjistěte jakým způsobem je zpřísněna nová úprava cookies, jak zasílat newslettery a jak provádět telemarketing efektivně v souladu se zákonem.

Více detailů
  • Právo, zákony a legislativa Právo, zákony a legislativa
  • Web, marketing a sociální sítě Web, marketing a sociální sítě

Nejbližší termíny školení

Mám zájem o školení na míru

Žádné nacházející termíny. Využijte pro školení poptávkový formulář.

Mám zájem o školení na míru

Lektoři kurzu

  • Profilova foto
    Tomáš Fabík
    Právník, lektor, poradce

    Právník, kterého budete na školení doslova hltat. Je nabitý informacemi a požadavky zákonů, které sype z rukávu a podává je zábavně. Jeho historky, zkušenosti z praxe a právní příklady jsou tak inspirující a po...

    Vice informací

Detaily

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určena obchodníkům, pracovníkům v reklamě, živnostníkům, obchodním zástupcům, nákupčím, telemarketérům, vedoucím pracovníkům, prodejcům a reklamačním pracovníkům. Dále též vedoucím prodejen, oddělení péče o zákazníky, pracovníkům backoffice a jednotlivým odběratelům a dodavatelům.

Co mi toto školení přinese?

Cílem semináře je přinést přehled o aktuální právní úpravě, kterou přináší novela zákona o elektronických komunikacích v roce 2022, kde je významným způsobem změněna a zpřísněna nová úprava cookies a telemarketingu. Seznámíte se s tím, jakými způsoby můžete nabízet Vaše zboží, jaká reklama je přípustná a jaká je naopak zakázaná a jak zasílat newslettery a provádět telemarketing efektivně v souladu se zákonem. Vysvětlíme vám, jak se tyto změny projeví ve Vaší obchodní činnosti a jaký vliv mají na GDPR Vaší firmy i zákazníků a také na návaznost správných a naopak nesprávných postupů při nabízení služeb e-mailem, telefonem, sociální sítí, podomně či jinou formou oslovování zákazníků. Vysvětlíme si, co je oprávněný zájem prodejce, co jsou tzv. účastnické seznamy a jak se tvoří, co je marketingovou komunikací a co je klamavou a nepřípustnou reklamou. Podíváme se i na možnosti kontaktování čísel z vlastní databáze a veřejných zdrojů a vysvětlíme, jak je možné používat dříve získané souhlasy s marketingovou komunikací. K tomu všemu dostanete mnoho praktických příkladů a situací z praxe.

Lektor je schopen na požádání obsah školení upravit tak, aby vyhovovalo specifickým potřebám, přáním a dotazům účastníků. Vše podáno srozumitelnou řečí pro neprávníky a laiky.

Co je náplní školení?

  • telemarketing,
  • newslettery,
  • zasílání obchodních sdělení mailem,
  • účastnické seznamy,
  • remarketing a profilování,
  • databáze zákazníků z veřejných zdrojů,
  • dříve získané souhlasy s marketingovou komunikací,
  • oprávněný zájem dodavatele zboží a služeb,
  • povolené, zakázané, srovnávací a klamavé způsoby reklamy,
  • slevy a „nejlevnější“ ceny,
  • co jsou cookies,
  • opt-in a opt-out princip,
  • uzavírání smluv mimo provozovnu firmy,
  • možnosti obchodních zástupců při nabídce zboží a služeb,
  • IAB, GDPR a osobní údaje,
  • sankce ČOI a Úřadu pro ochranu osobních údajů,
  • praktické příklady, modelové situace, diskuse, aktuální judikatura.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály a osvědčení.

Místo konání:

Mohlo by vás také zajímat

4400 Kč 3300 Kč živě online
Obsazeno
3400 Kč živě online
Objednat
3900 Kč unknown
Objednat
3900 Kč živě online
Objednat
1+1 3900 Kč živě online
Obsazeno
1+1 3900 Kč živě online
Obsazeno
3600 Kč živě online
Objednat
4100 Kč živě online
Objednat
3300 Kč unknown
Objednat
4100 Kč Brno
Obsazeno
4500 Kč Praha
Obsazeno
4500 Kč Praha
Objednat
4500 Kč Praha
Objednat
4100 Kč Brno
Objednat
4800 Kč Praha
Objednat

Poptávkový formulář

Počet účastníků pro školení na míru je minimálně 6.

Hlídací pes - dostupnost školení