Právo pro e-shopy
Informace o školení:
Poslechněte si!
Podcast co se na tomto kurzu dozvíte? To vám řekne přímo lektor Mgr. Tomáš Fabík - advokát.
Pro koho je toto školení určené?
Obchodníkům, ředitelům, jednatelům, reklamačním pracovníkům, obchodním zástupcům, provozovatelům e-shopu, spotřebitelům a všem dalším, kteří se potřebují orientovat v elektronickém obchodování.
Co mi toto školení přinese?
Mladým a přitom bouřlivě se rozvíjejícím oborem obchodu je prodej zboží či služeb prostřednictvím e-shopu. Právní obsah elektronického obchodování je upraven větším množstvím předpisů, především novou úpravou v občanském zákoníku, a proto může pro obchodníky skýtat krom velkých výzev i právní úskalí a zneužívání ze strany problémového zákazníka. Na školení Vám srozumitelně vysvětlíme, jaké zákony a předpisy neopomenout při elektronickém obchodování se zbožím a službami a jak využívat všechny Vaše právní možnosti. Provedeme Vás všemi souvisejícími kroky od reklamy, přes uzavření smlouvy, její plnění, a to včetně poprodejní podpory a služeb tak, aby bylo dosaženo Vámi požadovaného cíle. Ve Vaší obchodní praxi se tak poté vyhnete všem hlavním nástrahám vedoucím k omylům, pokutám od ČOI a soudním řízením se zákazníky. Naučíme Vás, jak se nestát loutkou v rukou vychytralých „zákazníků“, ale přitom neporušit nic z pravidel ochrany. Vysvětlíme, jak se vyhnout veřejnoprávnímu postihu, odpovědnosti za škodu nebo neplatnosti smlouvy, jak správně řešit odstoupení, vracení peněz, dodání zboží a dopravné. Budete také provedeni nejčastěji používanými smluvními typy používanými při elektronickém obchodování (smlouvou kupní, smlouvou o dílo). Součástí školení budou praktické příklady ze života, aktuální soudní judikatura (tj. rozhodnutí vyšších soudů, která zaplňují mezery v zákoně) a možnost dotázat se školitele na problémy z Vaší vlastní obchodní praxe.
Co je náplní školení?
- nejčastější chyby provozovatele e-shopu, pokutované ze strany ČOI
- uzavírání smlouvy při elektronickém obchodu
- všeobecné obchodní podmínky a další povinné dokumenty e-shopu
- specifika prodeje spotřebitelům a práva spotřebitele, prodej osobám „na IČO“
- odstoupení od smlouvy bez udání důvodu
- vracení kupní ceny
- otázky dodání zboží
- zboží na zakázku
- co dělat, když zákazník vrátí poškozené zboží
- kvalita zboží, návod, účel užití a legitimní očekávání zákazníka
- způsoby vracení kupní ceny
- vady zboží a reklamace
- oprava a výměna zboží
- dopravné
- přijetí reklamace a reklamační protokol
- vyřízení reklamace a zákonné lhůty
- problémy emailové komunikace se zákazníkem
- náklady zákazníka spojené s reklamací a odstoupením
- modelové situace zamítání reklamací
- vzniklé škody z důvodu reklamace
- formuláře a reklamační protokoly
- klíčové důvody zamítnutí reklamace
- praktické příklady, modelové situace, diskuze, aktuální judikatura.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.
Místo konání:
PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice
BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky
ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE
Ceník | 1 osoba | 2 osoby | 3 osoby | více osob |
---|---|---|---|---|
Standardní | 3.400,- | 6.460,- | 9.180,- | na poptávku |

Mgr. Tomáš Fabík
Lektor je advokát zapsaný v seznamu advokátů České advokátní komory a spolupracuje úzce s dalšími právníky z různých právních odvětví. Jeho… Více