Vyhledávání

VÝZVA KE ZLEPŠENÍ: MANAŽER KVALITY | mbk.cz

Petra
říj 03, 2019

Hlavně kvalitně! Každá firma se chce zlepšovat, minimálně v oblasti zisků. Jak ale zlepšení dosáhnout? Po jaké cestě se vydat? Pomůže nám Manažer kvality? A kdo je vlastně dobrý Manažer kvality? Co od něj vlastně dneska můžeme očekávat? A jaké znalosti a dovednosti by měl mít?

Slovo kvalita není dneska pro nikoho cizím pojmem. A ISO už není jen hora papírů v šanonech, ale skutečnou a nedílnou součástí řízení a fungování firem. Manažeři na různých úrovních velice rychle pochopili, že Quality Management System dle ISO 9001 je Systém KVALITY řízení, tedy odráží kvalitu jednotlivých vedoucích od ředitele po mistra. A sem spadá i Manažer kvality, osoba, která ještě 10 let zpátky stražila papíry a všem přidělávala práci, je dnes klíčovým hráčem pro správné fungování procesů, a tím celé firmy.

Kvalitu lze jen těžko dosáhnout, je velice nesnadné ji udržet, ale velmi jednoduché ji ztratit. Manažeři kvality musí hrát mnohem širší úlohu, aby vyhověli výzvám a změnám v podniku. Byť jsou často neoblíbenou částí organizace, věřte, že bez nich to dneska nejde. Kvalita už dávno není jen kontrola, ale musí být strategickým cílem napříč organizací, jen tak můžete být v dnešním světě úspěšní a konkurenceschopní, být prvotřídní organizací.

Manažeru kvality v dnešní době nestačí povrchní znalost ISO norem, ale mezi jeho hlavní dovednosti musí patřit manažerské techniky, kde základem je procesní řízení a znalost nástrojů zlepšování. V našem kurzu MANAŽER KVALITY vycházíme nejen z moderních teoretických poznatků, ale zejména z naší dlouholeté praxe a potřeb našich klientů, velkých i malých firem. Tak jako více než 100 námi proškolených Manažerů kvality, i vy získáte absolvováním kurzu nový pohled na vaši firmu, její uspořádání, způsob řízení i standardizaci procesů a činností. Zároveň se naučíte, jaké jsou možnosti a oblasti zlepšování a jak prakticky využívat moderní nástroje a metody s cílem dosáhnout lepších výsledků. Uvidíte, že kvalita není věda, pokud je dobře chápána a zavedena do praxe, a že vám pomůže na vaší cestě při dosahování cílů.

Za nás jen dodáme, že tento kurz je vhodný pro všechny manažery a vedoucí pracovníky, od ředitele po mistra, kteří chtějí trochu více pochopit, proč je jejich manažer kvality tak nedobytný, neustále je o něco urguje, a k čemu vlastně všechna ta jeho snaha a práce je – a zejména, co by se stalo, když by najednou nebyl.

Za posledních 10 let jsme kurz několikrát transformovali, aby jeho délka a obsah naplnily očekávání účastníků, a aby odrážel moderní trendy v manažerském pojetí kvality.

Všechny aktuální termíny kurzu naleznete ZDE.

Poptávkový formulář

Počet účastníků pro školení na míru je minimálně 6.

Hlídací pes - dostupnost školení