Reklamace a odpovědnost za vady dle nového občanského zákoníku

Informace o školení:

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno všem, kteří se v praxi zabývají prodejem a reklamacemi, prodejem v e-shopu a poskytovatelům služeb. Tedy manažerům, podnikatelům, obchodníkům, živnostníkům, obchodním zástupcům, nákupčím, vedoucím pracovníkům, prodejcům a reklamačním pracovníkům. Dále též vedoucím prodejen, oddělení péče o zákazníky, pracovníkům backoffice a jednotlivým odběratelům a dodavatelům.

Co mi toto školení přinese?

Orientace v problematice reklamací, reklamačního procesu a odpovědnosti za škodu, dle zcela nové právní úpravy v novém občanském zákoníku. Pochopení aktuální právní úpravy reklamací a reklamačního procesu, vše podáno řečí srozumitelnou i pro neprávníky a laiky. Jasné vymezení práv a povinností prodávajícího a kupujícího a samotný reklamační proces, jeho úskalí a náležitosti, problematika reklamačního řádu, jak se zachovat a na co si dát pozor při reklamaci z pohledu kupujícího i prodávajícího a další.

Co je náplní školení?

  • řízení reklamačního procesu
  • právní úprava platná při vyřizování reklamací,
  • nejčastější chyby provozovatele e-shopu, pokutované ze strany ČOI
  • všeobecné obchodní podmínky a reklamační řády
  • klíčové důvody zamítnutí reklamace
  • práva spotřebitele
  • přijetí reklamace a reklamační protokol
  • problémy emailové komunikace se zákazníkem
  • lhůty v reklamačním procesu
  • náležitosti reklamačního procesu
  • vyřízení reklamace a zákonné lhůty
  • vady zjevné a skryté
  • oprava a výměna zboží
  • zrušení smlouvy
  • lhůty k vyřízení reklamace
  • rozdíly reklamačního procesu velkoobchodu a maloobchodu
  • uplatňování reklamací vůči výrobcům a dodavatelům
  • postup při reklamaci
  • odstoupení v e-shopu
  • dopravné
  • náklady účelně spojené s reklamací
  • vzniklé škody z důvodu reklamace
  • odpovědnost za vady, nároky z odpovědnosti a veškeré otázky s tím související
  • ochrana spotřebitele
  • rozhodčí doložky,
  • co dělat, když zákazník vrátí poškozené zboží
  • pravomoci České obchodní inspekce,
  • praktické příklady, modelové situace, diskuze, aktuální judikatura.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Místo konání:

PRAHA – školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice

BRNO – MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky

 

BONUS: Objednáte-li současně alespoň 3 školení z kategorie Právo a legislativa (tzn. pošlete alespoň 3 objednávky na libovolná školení z této kategorie), budete mít každé se slevou 20 %.

Do poznámky v objednávce napište kód 3v1. Sleva bude odečtena při fakturaci.

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
12.12.2019
09:00 - 16:00
Praha
3.999 ,- + DPH 21%
Obsazeno
22.01.2020
09:00 - 16:00
Brno
3.999 ,- + DPH 21%
24.01.2020
09:00 - 16:00
Senohraby
3.999 ,- + DPH 21%
13.02.2020
09:00 - 16:00
Pardubice
3.999 ,- + DPH 21%
19.02.2020
09:00 - 16:00
Praha
3.999 ,- + DPH 21%
11.03.2020
09:00 - 16:00
Ostrava
3.999 ,- + DPH 21%
18.03.2020
09:00 - 16:00
Brno
3.999 ,- + DPH 21%
24.03.2020
09:00 - 16:00
Senohraby
3.999 ,- + DPH 21%
08.04.2020
09:00 - 16:00
Pardubice
3.999 ,- + DPH 21%
21.04.2020
09:00 - 16:00
Praha
3.999 ,- + DPH 21%
06.05.2020
09:00 - 16:00
Ostrava
3.999 ,- + DPH 21%
13.05.2020
09:00 - 16:00
Brno
3.999 ,- + DPH 21%
10.06.2020
09:00 - 16:00
Praha
3.999 ,- + DPH 21%
19.06.2020
09:00 - 16:00
Senohraby
3.999 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
Standardní 3.999,- 7.598,- 10.797,- na poptávku
Lektoři kurzu:
Mgr. Tomáš Fabík

Mgr. Tomáš Fabík

Lektor je advokát zapsaný v seznamu advokátů České advokátní komory a spolupracuje úzce s dalšími právníky z různých právních odvětví. Jeho… Více