Vyhledávání

Reklamace, odstoupení a odpovědnost za vady – praktický workshop

Řešíte ve firmě reklamace ? Chcete se zorientovat jakou právní úpravou se reklamace řídí? Jak určit zda je reklamace oprávněná a na jakou formu kompenzace má zákazník nárok? Formou praktických příkladů Vám všechna úskalí reklamací vysvětlíme na našem praktickém workshopu.

Více detailů
  • Právo, zákony a legislativa Právo, zákony a legislativa
  • Řízení firem - procesy, projekty, rizika a krize Řízení firem - procesy, projekty, rizika a krize
  • Obchod, nákup a prodej Obchod, nákup a prodej

Nejbližší termíny školení

Mám zájem o školení na míru
Online 4100 Kč + DPH 21%
Objednat
Online 4100 Kč + DPH 21%
Objednat
Online 4100 Kč + DPH 21%
Objednat
Mám zájem o školení na míru

Lektoři kurzu

  • Profilova foto
    Tomáš Fabík
    Právník, lektor, poradce

    Právník, kterého budete na školení doslova hltat. Je nabitý informacemi a požadavky zákonů, které sype z rukávu a podává je zábavně. Jeho historky, zkušenosti z praxe a právní příklady jsou tak inspirující a po...

    Vice informací

Detaily

Pro koho je školení určené?

Školení na Reklamace je určeno všem, kteří se v praxi zabývají obchodní činností, prodejem a reklamacemi, vlastní a provozují e-shop a nebo poskytují služby. Ať už řešíte reklamaci zboží nebo služeb, pracujete v reklamačním oddělení, jste podnikatel, manažer, prodejce, živnostník, nákupčí, obchodník nebo máte na starosti péči o zákazníky, je školení reklamace – praktický workshop přímo pro Vás.

Co mi toto školení přinese?

V návaznosti na školení Reklamace a odpovědnost za vady toto školení přináší formou aktivního dialogu lektora s účastníky širokou škálu praktických a zcela reálných situací, reakcí na ně a rad. Na příkladech si ukážeme nejčastější úskalí reklamací, a to: jak rozpoznat a řešit různé druhy neoprávněných požadavků zákazníků, jak správně reagovat na vrácení poškozeného zboží, jak vyřešit požadavky zákazníků na kompenzace. Dozvíte se, jak reagovat na nejobvyklejší „výhružky“ zákazníků hrozících podáním podnětu k ČOI, k soudu nebo znaleckým posudkem. Důraz bude dále kladen na modelové způsoby zamítání reklamací, tedy co do zamítnutí reklamace vlastně napsat, čeho se vyvarovat a jak jednotlivé zamítnuté reklamace řádně zdůvodnit. Zaměříme se i na situace, kdy není možno zákazníkovi dodat objednané zboží či nesplnitelné požadavky na návštěvu technika.

Co je náplní školení?

Praktické příklady z následujících okruhů:

  • reklamace zboží a služeb,
  • odstoupení od smlouvy, vrácení peněz,
  • vrácení poškozeného zboží,
  • výměna zboží při reklamaci,
  • oprava zboží při reklamaci,
  • zákonná reklamační lhůta,
  • nedodržení reklamačních lhůt výrobcem,
  • prodloužení lhůty k vyřízení reklamace,
  • náklady reklamace, dopravné,
  • kompenzace při reklamaci,
  • reklamace při pozdním dodání a nedodání zboží,
  • reklamace a problémy emailové komunikace se zákazníkem,
  • ČOI,
  • skladné,
  • výjezdy techniků v rámci reklamace, 
  • zboží na zakázku,
  • jak správně číst VOP,
  • skryté a zjevné vady a jejich reklamování.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály a osvědčení.

Místo konání:

Mohlo by vás také zajímat

4100 Kč Brno
Obsazeno
4500 Kč Praha
Obsazeno
4500 Kč Praha
Objednat
1+1 4400 Kč Online
Obsazeno
3900 Kč 3400 Kč Online
Obsazeno
3900 Kč Online
Objednat
4500 Kč Praha
Objednat
4100 Kč Brno
Objednat
4800 Kč Praha
Objednat

Přečtěte si také

BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI

Soustavné investování do BOZP a zdraví neohrožujícího pracovního prostředí je velmi potřebné a pro zaměstnavatele přínos...

STRAŠÁK JMÉNEM BOZP A PO

Nečekejte, až se něco stane. Neriskujte, že se některý z Vašich zaměstnanců zraní nebo hůře. Neplaťte zbytečné peníze za...

POVINNOSTI K ZAJIŠTĚNÍ BOZP OBSAHUJE I NORMA ISO 9001

Před rokem nás oslovil klient s požadavkem na zavedení systému ISO 9001 – nic neobvyklého. Začali jsme intenzivně spolup...

Poptávkový formulář