Reklamace, odstoupení a odpovědnost za vady – praktický workshop

Řešíte ve firmě reklamace ? Chcete se zorientovat jakou právní úpravou se reklamace řídí? Jak určit zda je reklamace oprávněná a na jakou formu kompenzace má zákazník nárok? Formou praktických příkladů Vám všechna úskalí reklamací vysvětlíme na našem praktickém workshopu.

Více detailů
  • Obchod, nákup a prodej Obchod, nákup a prodej
  • Právo, zákony a legislativa Právo, zákony a legislativa
  • Řízení firem - procesy, projekty, rizika a krize Řízení firem - procesy, projekty, rizika a krize

Nejbližší termíny školení

Mám zájem o školení na míru
Online 4100 Kč + DPH 21%
Objednat
Online 4100 Kč + DPH 21%
Objednat
Online 4100 Kč + DPH 21%
Objednat
Online 4100 Kč + DPH 21%
Objednat
Mám zájem o školení na míru

Lektoři kurzu

  • Profilova foto
    Tomáš Fabík
    Právník, lektor, poradce

    Právník, kterého budete na školení doslova hltat. Je nabitý informacemi a požadavky zákonů, které sype z rukávu a podává je zábavně. Jeho historky, zkušenosti z praxe a právní příklady jsou tak zábavné a poučné

    Vice informací

Detaily

Pro koho je školení určené?

Školení na Reklamace je určeno všem, kteří se v praxi zabývají obchodní činností, prodejem a reklamacemi, vlastní a provozují e-shop a nebo poskytují služby. Ať už řešíte reklamaci zboží nebo služeb, pracujete v reklamačním oddělení, jste podnikatel, manažer, prodejce, živnostník, nákupčí, obchodník nebo máte na starosti péči o zákazníky, je školení reklamace – praktický workshop přímo pro Vás.

Co mi toto školení přinese?

V návaznosti na školení Reklamace a odpovědnost za vady toto školení přináší formou aktivního dialogu lektora s účastníky širokou škálu praktických a zcela reálných situací, reakcí na ně a rad. Na příkladech si ukážeme nejčastější úskalí reklamací, a to: jak rozpoznat a řešit různé druhy neoprávněných požadavků zákazníků, jak správně reagovat na vrácení poškozeného zboží, jak vyřešit požadavky zákazníků na kompenzace. Dozvíte se, jak reagovat na nejobvyklejší „výhružky“ zákazníků hrozících podáním podnětu k ČOI, k soudu nebo znaleckým posudkem. Důraz bude dále kladen na modelové způsoby zamítání reklamací, tedy co do zamítnutí reklamace vlastně napsat, čeho se vyvarovat a jak jednotlivé zamítnuté reklamace řádně zdůvodnit. Zaměříme se i na situace, kdy není možno zákazníkovi dodat objednané zboží či nesplnitelné požadavky na návštěvu technika.

Co je náplní školení?

Praktické příklady z následujících okruhů:

  • reklamace zboží a služeb,
  • odstoupení od smlouvy, vrácení peněz,
  • vrácení poškozeného zboží,
  • výměna zboží při reklamaci,
  • oprava zboží při reklamaci,
  • zákonná reklamační lhůta,
  • nedodržení reklamačních lhůt výrobcem,
  • prodloužení lhůty k vyřízení reklamace,
  • náklady reklamace, dopravné,
  • kompenzace při reklamaci,
  • reklamace při pozdním dodání a nedodání zboží,
  • reklamace a problémy emailové komunikace se zákazníkem,
  • ČOI,
  • skladné,
  • výjezdy techniků v rámci reklamace, 
  • zboží na zakázku,
  • jak správně číst VOP,
  • skryté a zjevné vady a jejich reklamování.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda, pokud není školení ONLINE.

Místo konání:

Mohlo by vás také zajímat

4100 Kč Brno
Obsazeno
4500 Kč Praha
Obsazeno
4500 Kč Praha
Objednat
1+1 3900 Kč online
Obsazeno
3900 Kč 3400 Kč Online
Obsazeno
3900 Kč Online
Objednat
4500 Kč Praha
Objednat
4100 Kč Online
Objednat
4100 Kč Brno
Objednat

Přečtěte si také

STRAŠÁK JMÉNEM BOZP A PO

Nečekejte, až se něco stane. Neriskujte, že se některý z Vašich zaměstnanců zraní nebo hůře. Neplaťte zbytečné peníze za...

POVINNOSTI K ZAJIŠTĚNÍ BOZP OBSAHUJE I NORMA ISO 9001

Před rokem nás oslovil klient s požadavkem na zavedení systému ISO 9001 – nic neobvyklého. Začali jsme intenzivně spolup...

ISO 45001:2018 NAMÍSTO OHSAS 18001:2007

ISO norma 45001 - nový standart bývalé OHSAS 18001

Poptávkový formulář