Reklamace, odstoupení a odpovědnost za vady – praktický workshop NOVINKA !

Informace o školení:

Pro koho je školení určené?

Školení na Reklamace je určeno všem, kteří se v praxi zabývají obchodní činností, prodejem a reklamacemi, vlastní a provozují e-shop a nebo poskytují služby. Ať už řešíte reklamaci zboží nebo služeb, pracujete v reklamačním oddělení, jste podnikatel, manažer, prodejce, živnostník, nákupčí, obchodník nebo máte na starosti péči o zákazníky, je školení reklamace – praktický workshop přímo pro Vás.

Co mi toto školení přinese?

V návaznosti na školení Reklamace a odpovědnost za vady toto školení přináší formou aktivního dialogu lektora s účastníky širokou škálu praktických a zcela reálných situací, reakcí na ně a rad. Na příkladech si ukážeme nejčastější úskalí reklamací, a to: jak rozpoznat a řešit různé druhy neoprávněných požadavků zákazníků, jak správně reagovat na vrácení poškozeného zboží, jak vyřešit požadavky zákazníků na kompenzace. Dozvíte se, jak reagovat na nejobvyklejší „výhružky“ zákazníků hrozících podáním podnětu k ČOI, k soudu nebo znaleckým posudkem. Důraz bude dále kladen na modelové způsoby zamítání reklamací, tedy co do zamítnutí reklamace vlastně napsat, čeho se vyvarovat a jak jednotlivé zamítnuté reklamace řádně zdůvodnit. Zaměříme se i na situace, kdy není možno zákazníkovi dodat objednané zboží či nesplnitelné požadavky na návštěvu technika.

Co je náplní školení?

Praktické příklady z následujících okruhů:

  • reklamace zboží a služeb
  • odstoupení od smlouvy, vrácení peněz
  • vrácení poškozeného zboží
  • výměna zboží při reklamaci
  • oprava zboží při reklamaci
  • zákonná reklamační lhůta
  • nedodržení reklamačních lhůt výrobcem
  • prodloužení lhůty k vyřízení reklamace
  • náklady reklamace, dopravné
  • kompenzace při reklamaci 
  • reklamace při pozdním dodání a nedodání zboží
  • reklamace a problémy emailové komunikace se zákazníkem
  • ČOI
  • skladné
  • výjezdy techniků v rámci reklamace 
  • zboží na zakázku
  • jak správně číst VOP
  • skryté a zjevné vady a jejich reklamování

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda.

Místo konání:

PRAHA - školicí centrum InGarden, Nad Primaskou 292/45, 100 00 Praha - Strašnice

BRNO - MBK Consulting, Veveří 2581/102, 616 00 Brno - Žabovřesky

ONLINE - více informací zde NÁVOD NA PŘIPOJENÍ ONLINE

Termíny školení:
Datum:
Čas:
Místo:
Cena za 1 osobu:
04.11.2021
09:00 - 13:00
ONLINE
2.800 ,- + DPH 21%
11.11.2021
09:00 - 13:00
Praha
2.800 ,- + DPH 21%
01.12.2021
09:00 - 13:00
ONLINE
2.800 ,- + DPH 21%
15.12.2021
09:00 - 13:00
Brno
2.800 ,- + DPH 21%
20.01.2022
09:00 - 13:00
ONLINE
2.800 ,- + DPH 21%
17.02.2022
09:00 - 13:00
Praha
2.800 ,- + DPH 21%
02.03.2022
09:00 - 13:00
ONLINE
2.800 ,- + DPH 21%
17.03.2022
09:00 - 13:00
Brno
2.800 ,- + DPH 21%
14.04.2022
09:00 - 13:00
ONLINE
2.800 ,- + DPH 21%
12.05.2022
09:00 - 13:00
Praha
2.800 ,- + DPH 21%
02.06.2022
09:00 - 13:00
ONLINE
2.800 ,- + DPH 21%
16.06.2022
09:00 - 13:00
Brno
2.800 ,- + DPH 21%
Množstevní slevy pro osoby ze stejné společnosti:
Ceník 1 osoba 2 osoby 3 osoby více osob
Standardní 2.800,- 5.320,- 7.560,- na poptávku
Lektoři kurzu:
Mgr. Tomáš Fabík

Mgr. Tomáš Fabík

Lektor je advokát zapsaný v seznamu advokátů České advokátní komory a spolupracuje úzce s dalšími právníky z různých právních odvětví. Jeho… Více