Vyhledávání

Právo pro e-shopy

Provozujete e-shop a potřebujete se zorientovat v povinnostech, které ukládá česká legislativa? Víte jaké jsou práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího? Jak správně uzavírat kupní smlouvy a jak řešit reklamace? A jaké jsou nejčastější chyby provozovatelů e-shopů, za které ukládá ČOI vysoké pokuty? Zjistěte vše co potřebujete a co Vás zajímá na tomto kurzu.

Více detailů
  • Právo, zákony a legislativa Právo, zákony a legislativa
  • Web, marketing a sociální sítě Web, marketing a sociální sítě
  • Obchod, nákup a prodej Obchod, nákup a prodej

Nejbližší termíny školení

Mám zájem o školení na míru
Praha 4300 Kč + DPH 21%
Objednat
živě online 3100 Kč + DPH 21%
Objednat
živě online 3100 Kč + DPH 21%
Objednat
Brno 3600 Kč + DPH 21%
Objednat
živě online 3100 Kč + DPH 21%
Objednat
Praha 4300 Kč + DPH 21%
Objednat
živě online 3100 Kč + DPH 21%
Objednat
Brno 3600 Kč + DPH 21%
Objednat
Mám zájem o školení na míru

Lektoři kurzu

  • Profilova foto
    Tomáš Fabík
    Právník, lektor, poradce

    Právník, kterého budete na školení doslova hltat. Je nabitý informacemi a požadavky zákonů, které sype z rukávu a podává je zábavně. Jeho historky, zkušenosti z praxe a právní příklady jsou tak inspirující a po...

    Vice informací
  • Profilova foto
    Kamila Winklerová
    Lektor, právník, poradce

    "Když chcete něčeho dosáhnout, jděte si za tím, pokud to nejde, makejte víc." To je životní krédo advokátky a naší nové lektorky Kamily. Její více než desetiletá praxe vás přesvědčí o jejích schopnostech.

    Vice informací

Detaily

Poslechněte si!

Podcast co se na tomto kurzu dozvíte? To vám řekne přímo lektor Mgr. Tomáš Fabík - advokát. 

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno obchodníkům, ředitelům, jednatelům, reklamačním pracovníkům, obchodním zástupcům, provozovatelům e-shopu, spotřebitelům a všem dalším, kteří se potřebují orientovat v elektronickém obchodování.

 

Co mi toto školení přinese?

Mladým a přitom bouřlivě se rozvíjejícím oborem obchodu je prodej zboží či služeb prostřednictvím e-shopu. Právní obsah elektronického obchodování je upraven větším množstvím předpisů, především novou úpravou v občanském zákoníku, a proto může pro obchodníky skýtat krom velkých výzev i právní úskalí a zneužívání ze strany problémového zákazníka. Na školení Vám srozumitelně vysvětlíme, jaké zákony a předpisy neopomenout při elektronickém obchodování se zbožím a službami a jak využívat všechny Vaše právní možnosti. Provedeme Vás všemi souvisejícími kroky od reklamy, přes uzavření smlouvy, její plnění, a to včetně poprodejní podpory a služeb tak, aby bylo dosaženo Vámi požadovaného cíle. Ve Vaší obchodní praxi se tak poté vyhnete všem hlavním nástrahám vedoucím k omylům, pokutám od ČOI a soudním řízením se zákazníky. Naučíme Vás, jak se nestát loutkou v rukou vychytralých „zákazníků“, ale přitom neporušit nic z pravidel ochrany. Vysvětlíme, jak se vyhnout veřejnoprávnímu postihu, odpovědnosti za škodu nebo neplatnosti smlouvy, jak správně řešit odstoupení, vracení peněz, dodání zboží a dopravné. Budete také provedeni nejčastěji používanými smluvními typy používanými při elektronickém obchodování  (smlouvou kupní, smlouvou o dílo). Součástí školení budou praktické příklady ze života, aktuální soudní judikatura (tj. rozhodnutí vyšších soudů, která zaplňují mezery v zákoně) a možnost dotázat se školitele na problémy z Vaší vlastní obchodní praxe.

Co je náplní školení?

  • nejčastější chyby provozovatele e-shopu, pokutované ze strany ČOI,
  • uzavírání smlouvy při elektronickém obchodu,
  • všeobecné obchodní podmínky a další povinné dokumenty e-shopu,
  • specifika prodeje spotřebitelům a práva spotřebitele, prodej osobám „na IČO“,
  • odstoupení od smlouvy bez udání důvodu,
  • vracení kupní ceny,
  • otázky dodání zboží,
  • zboží na zakázku,
  • co dělat, když zákazník vrátí poškozené zboží,
  • kvalita zboží, návod, účel užití a legitimní očekávání zákazníka,
  • způsoby vracení kupní ceny,
  • vady zboží a reklamace,
  • oprava a výměna zboží,  
  • dopravné,
  • přijetí reklamace a reklamační protokol,
  • vyřízení reklamace a zákonné lhůty,
  • problémy emailové komunikace se zákazníkem,
  • náklady zákazníka spojené s reklamací a odstoupením,
  • modelové situace zamítání reklamací,
  • vzniklé škody z důvodu reklamace,
  • formuláře a reklamační protokoly,
  • klíčové důvody zamítnutí reklamace,
  • praktické příklady, modelové situace, diskuze, aktuální judikatura.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda, pokud není školení ONLINE.

Místo konání:

Mohlo by vás také zajímat

Přečtěte si také

BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI

Soustavné investování do BOZP a zdraví neohrožujícího pracovního prostředí je velmi potřebné a pro zaměstnavatele přínos...

STRAŠÁK JMÉNEM BOZP A PO

Nečekejte, až se něco stane. Neriskujte, že se některý z Vašich zaměstnanců zraní nebo hůře. Neplaťte zbytečné peníze za...

POVINNOSTI K ZAJIŠTĚNÍ BOZP OBSAHUJE I NORMA ISO 9001

Před rokem nás oslovil klient s požadavkem na zavedení systému ISO 9001 – nic neobvyklého. Začali jsme intenzivně spolup...

Poptávkový formulář

Počet účastníků pro školení na míru je minimálně 6.

Hlídací pes - dostupnost školení