Poslechněte si!
Podcast co se na tomto kurzu dozvíte? To vám řekne přímo lektor Mgr. Tomáš Fabík - advokát.
Pro koho je toto školení určené?
Školení je určeno obchodníkům, ředitelům, jednatelům, reklamačním pracovníkům, obchodním zástupcům, provozovatelům e-shopu, spotřebitelům a všem dalším, kteří se potřebují orientovat v elektronickém obchodování.
Co mi toto školení přinese?
Mladým a přitom bouřlivě se rozvíjejícím oborem obchodu je prodej zboží či služeb prostřednictvím e-shopu. Právní obsah elektronického obchodování je upraven větším množstvím předpisů, především novou úpravou v občanském zákoníku, a proto může pro obchodníky skýtat krom velkých výzev i právní úskalí a zneužívání ze strany problémového zákazníka. Na školení Vám srozumitelně vysvětlíme, jaké zákony a předpisy neopomenout při elektronickém obchodování se zbožím a službami a jak využívat všechny Vaše právní možnosti. Provedeme Vás všemi souvisejícími kroky od reklamy, přes uzavření smlouvy, její plnění, a to včetně poprodejní podpory a služeb tak, aby bylo dosaženo Vámi požadovaného cíle. Ve Vaší obchodní praxi se tak poté vyhnete všem hlavním nástrahám vedoucím k omylům, pokutám od ČOI a soudním řízením se zákazníky. Naučíme Vás, jak se nestát loutkou v rukou vychytralých „zákazníků“, ale přitom neporušit nic z pravidel ochrany. Vysvětlíme, jak se vyhnout veřejnoprávnímu postihu, odpovědnosti za škodu nebo neplatnosti smlouvy, jak správně řešit odstoupení, vracení peněz, dodání zboží a dopravné. Budete také provedeni nejčastěji používanými smluvními typy používanými při elektronickém obchodování (smlouvou kupní, smlouvou o dílo). Součástí školení budou praktické příklady ze života, aktuální soudní judikatura (tj. rozhodnutí vyšších soudů, která zaplňují mezery v zákoně) a možnost dotázat se školitele na problémy z Vaší vlastní obchodní praxe.
Co je náplní školení?
- nejčastější chyby provozovatele e-shopu, pokutované ze strany ČOI,
- uzavírání smlouvy při elektronickém obchodu,
- všeobecné obchodní podmínky a další povinné dokumenty e-shopu,
- specifika prodeje spotřebitelům a práva spotřebitele, prodej osobám „na IČO“,
- odstoupení od smlouvy bez udání důvodu,
- vracení kupní ceny,
- otázky dodání zboží,
- zboží na zakázku,
- co dělat, když zákazník vrátí poškozené zboží,
- kvalita zboží, návod, účel užití a legitimní očekávání zákazníka,
- způsoby vracení kupní ceny,
- vady zboží a reklamace,
- oprava a výměna zboží,
- dopravné,
- přijetí reklamace a reklamační protokol,
- vyřízení reklamace a zákonné lhůty,
- problémy emailové komunikace se zákazníkem,
- náklady zákazníka spojené s reklamací a odstoupením,
- modelové situace zamítání reklamací,
- vzniklé škody z důvodu reklamace,
- formuláře a reklamační protokoly,
- klíčové důvody zamítnutí reklamace,
- praktické příklady, modelové situace, diskuze, aktuální judikatura.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda, pokud není školení ONLINE.
Místo konání: